Cannondale 2011 - Scalpel

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Locked
saiko
Test team

Post by saiko »

en de prijs valt ook altijd goed mee. Alleen lange wachttijden :(
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

tyro13 wrote:
Herder Steven wrote:Ik ga morgenvroeg langs voor m'n frame. Zal eens informeren. Gelijk ook eens informeren naar zo een stuurbuis.
Van de mijne afblijven hé maat.....grrr :evil: Grapje hé pol. Ik ben er vandaag niet geraakt. Ik ga donderdag langs. Vandaag wel gebeld en stuurtje zoals verwacht weeral niet binnen.... :cry: Kword er zowaar moedeloos van. De rest staat klaar enkel dat f*cking stuur.
Je kan op jouw 2 oren slapen. Ik heb ze niet meegekregen... :D
Mijn stuurtje was ook nog niet binnen. :P
hansy043
Mountainbiker

dt

Post by hansy043 »

Of dt swiss xcr1.3? :wink:
Optimo GmC
Mountainbiker

Post by Optimo GmC »

[quote="madskatingcow"]Ik post even wat foto's, best wel mooi :

Flash 29er :

Image

Besteld!
Remmenlos
Mountainbiker

Post by Remmenlos »

1 woord voor deze fiets gewoon " BOM " . En echt mooie kleurencombinatie :wink: :wink: . Kun je ze al bestellen of hoe ?
Optimo GmC
Mountainbiker

Post by Optimo GmC »

Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.

Afmontage is helemaal mijn zin (eerste keer dat dat gebeurd), maar dat mag wel voor een topmodel.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Optimo GmC wrote:Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.

Afmontage is helemaal mijn zin (eerste keer dat dat gebeurd), maar dat mag wel voor een topmodel.
Ja lap :roll: die besteld hier al een model 2011, en ik maar wachten op mijn 2010 lefty vork, tegen dat ik mijn fiets (RZ One20) kan in elkaar steken beginnen ze al model 2011 te leveren zeker's.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

erwin.91 wrote:
Optimo GmC wrote:Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.

Ja lap :roll: die besteld hier al een model 2011, en ik maar wachten op mijn 2010 lefty vork, tegen dat ik mijn fiets (RZ One20) kan in elkaar steken beginnen ze al model 2011 te leveren zeker's.
in ik wacht op een 2009 garantie scalpelkader :evil: . één van de laatste modellen die in de USA gemaakt worden naar 't schijnt.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

cowboy peter wrote:
erwin.91 wrote:

in ik wacht op een 2009 garantie scalpelkader :evil: . één van de laatste modellen die in de USA gemaakt worden naar 't schijnt.
vanaf 1 july alles, op koers na gaat uit china komen :s
Optimo GmC
Mountainbiker

Post by Optimo GmC »

Ik vermoed dat de dealer ook wel een bepaalde invloed heeft, maar ik kan mis zijn...
Locked