Cannondale 2011 - Scalpel
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Je kan op jouw 2 oren slapen. Ik heb ze niet meegekregen... :Dtyro13 wrote:Van de mijne afblijven hé maat.....grrrHerder Steven wrote:Ik ga morgenvroeg langs voor m'n frame. Zal eens informeren. Gelijk ook eens informeren naar zo een stuurbuis.Grapje hé pol. Ik ben er vandaag niet geraakt. Ik ga donderdag langs. Vandaag wel gebeld en stuurtje zoals verwacht weeral niet binnen....
Kword er zowaar moedeloos van. De rest staat klaar enkel dat f*cking stuur.
Mijn stuurtje was ook nog niet binnen.
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
[quote="madskatingcow"]Ik post even wat foto's, best wel mooi :
Flash 29er :

Besteld!
Flash 29er :
Besteld!
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.
Afmontage is helemaal mijn zin (eerste keer dat dat gebeurd), maar dat mag wel voor een topmodel.
Afmontage is helemaal mijn zin (eerste keer dat dat gebeurd), maar dat mag wel voor een topmodel.
Ja lapOptimo GmC wrote:Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
in ik wacht op een 2009 garantie scalpelkadererwin.91 wrote:Ja lapOptimo GmC wrote:Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.
Afmontage is helemaal mijn zin (eerste keer dat dat gebeurd), maar dat mag wel voor een topmodel.die besteld hier al een model 2011, en ik maar wachten op mijn 2010 lefty vork, tegen dat ik mijn fiets (RZ One20) kan in elkaar steken beginnen ze al model 2011 te leveren zeker's.
- G-m@n.
- Mountainbiker
vanaf 1 july alles, op koers na gaat uit china komen :scowboy peter wrote:in ik wacht op een 2009 garantie scalpelkadererwin.91 wrote:Ja lapOptimo GmC wrote:Het zijn de early-intro's en gisteren besteld dus dat zal wel lukken. Dealers hebben inderdaad de pdf's beschikbaar, maar moesten beloven dat ze deze niet zouden verspreiden. Ik denk dat ik wel één van de eersten heb. Vermoedelijke levering : eerste week september.
Afmontage is helemaal mijn zin (eerste keer dat dat gebeurd), maar dat mag wel voor een topmodel.die besteld hier al een model 2011, en ik maar wachten op mijn 2010 lefty vork, tegen dat ik mijn fiets (RZ One20) kan in elkaar steken beginnen ze al model 2011 te leveren zeker's.
. één van de laatste modellen die in de USA gemaakt worden naar 't schijnt.
-
Optimo GmC
- Mountainbiker
Post by Optimo GmC »
Ik vermoed dat de dealer ook wel een bepaalde invloed heeft, maar ik kan mis zijn...