Za 12/06/2010 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Den dezen komt morgenvroeg ook af !

Gr,
Casper :-D
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Twas ne leuke toer in Gullegem,kheb me geamuseerd.Na 5 weken stil te hebben gelegen, had de Witn toch ne dipje vandage.1 klein minpuntje, twaren koude douches, maarja met deze buiten temp. viel da toch nog mee.Na douche nog samengevallen op het terras met de Voorzitter,Pedro en Pieter :drunk: #-o .Volgend jaar toch terug met enkele Mc Bride bikers aanwezig.
Dominicus
Mountainbiker

Post by Dominicus »

Zijn er eigenlijk veel mensen die een Tourtoch op een zaterdagnamiddag rijden? Tot nu toe alleen maar de zondag of zaterdag ochtend gereden en misschien dat ik straks wel aanzet naar deze TT :D
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen gestart rond 7u45 voor den tocht van 63 km.
Heb genoten van het toch wel gevarieerde parcours die we voor de wielen kregen geschoven. Alleen na de 2° bevoorrading op het eind te Menen, was het niet echt aangenaam om gedurende enkele km langs de drukke N36 te moeten rijden, maar al bij al werd er toch behoorlijk veel off road voorzien en werd er toch het een en ander uit de streek gehaald.
De bevoorrading was gewoon maar voldoende. De parcourbouwers hebben hier toch wel de tijd genomen om iets aan te bieden, waar de streek zich toe leent. =D> =D> =D> =D> =D>
Morgenvroeg zal ik als "thuisrijder" nog eens de 40 km bollen vooraleer we richting stemhokje fietsen #-o #-o #-o
Proficiat!!!!
bekka
Mountainbiker

Post by bekka »

@slooverke,hoe laat zou je morgen starten?

groetjes
Dominicus
Mountainbiker

Post by Dominicus »

Deze namiddag de 40 gereden! Voor de bevoorrading een zeer mooie tocht, Chapeau voor de organistatie! Na de bevoorrading inderdaad wat minder, grotendeels door dat grote stuk langs de grote baan en het deel weg erbij!

Er zit wel een gevaarlijk (verradelijk) stuk in bij die bermen langs de autostrade! Je moet een paar keer de berm af rijden en terug op de berm aan de overkant! Ik denk eerst een stuk of twee keer! Deze zijn makkelijk te nemen! Maar de derde is een groot stuk steiler en als je dan iets te vlug komt aangereden met in je gedachten de twee vorige keren dat je de berm af en op moest dan kan het wel zijn dat sommigen onzacht met de grond in aanraking komen! Gelukkig ben ik meer van het voorzichtige type en kijk ik eerst wat er voor me komt!

Eigenlijk zou er op die plaats wel een bordje met gevaar komen! Dat is toch wat ik ervan denk! Anderen nemen die hindernis misschien zonder problemen ook al komen ze aangevlogen!

Groeten en nogmaals proficiat aan de organistatie!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

@ Bekka,

Morgen zou ik starten rond een uur of 8, maar ik zal wel maar de 40 doen want ik heb deze morgen al de 63 gedaan!!
Ge ziet wel wa da ge doet he manneke.

Maar voor de 63 denk ik te weinig tijd te hebben met die stomme stemming :( :( :( :( :( :(

Alee, mss tot morgenochtend he man
bekka
Mountainbiker

Post by bekka »

ik zal ook maar de 40 doen morgen.
we zien wel é

groetjes
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

ik ben gestart rond 12.15
en geen kat gezien op 1 koppel na, heel de tijd alleen gereden
morgen waarschijnlijk nog eens de 40 doen
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Deze om 7u15 vertrokken met de fiets van thuis, na 31km aangekomen aan de start en mij ingeschreven voor de 60km (die er 63km waren) en daarna opnieuw naar huis. 13u terug thuis met 125km op mijn teller

Mooi parcour, verrassend droog. De bepijling was redelijk maar er mocht wel een paar pijltjes meer hangen. Op een paar kruispunten waar men links of rechts moesten inslaan moest men toch kijken welke kant we op moesten want de pijlen hangden achter het kruispunt.
Post Reply