Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

acesventura wrote:
TimDC wrote:
Kristof Huyck wrote:Voor zaterdag voorspellen ze 20 graden en meestal droog hoor, Tim (laat ons hopen dat het klopt uiteraard) :-) Ik ga zaterdag ook de regiotour rijden, de afstand weet ik wel nog niet. Waarschijnlijk 70km, maar 100km zou misschien ook kunnen...
Ik heb hierjuist naar het weerbericht gekeken en ik heb het ook gezien. Deze morgen gaven ze nog buien voor zaterdag. Het is te hopen dat ze gelijk hebben hé. Ik ga voor de zekerheid toch maar mijn banden wisselen hoor. Ik vrees dat er nog wel wat modder zou kunnen liggen de zaterdag na de zondvloed van vandaag. Allé het wordt weer genieten, we zullen precies met veel volk zijn. Glen, Jan en Sven gaan normaal gezien ook al mee. 8) :-D :bounce: :bounce:
Ik ga ook mee... allé dan gaan we nog eens met z'n allen ploegen :bounce: :bounce: :bounce:
Sorry mannen maar ik ga niet mee gaan ploegen, heb nog enkele werkjes uit te voeren aan huis en tuin en denk dat het nu eens de ideale moment zal zijn :wink:
Alvast veel modderplezier :P
Wyky666
Mountainbiker

Post by Wyky666 »

Ik zal omstreeks 07u30 vertrekken in Erpe Mere, we hebben toch beslist om wa vroeger te vertrekken voor de 100 km.

T'zal den eerste keer zijn dat ik zo'n afstand afleg op de fiets,

Wish me Luck!
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Wyky666 wrote:Ik zal omstreeks 07u30 vertrekken in Erpe Mere, we hebben toch beslist om wa vroeger te vertrekken voor de 100 km.

T'zal den eerste keer zijn dat ik zo'n afstand afleg op de fiets,

Wish me Luck!
Prima ! De meeste van ons gaan voor de 70km.

Think Long slow distance :lol: Tracht tot 75km geen trap te veel te geven, op tijd eten en meer dan voldoende drinken. Geniet van de rit =D>

Tot op de après !!
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Vandaag de 70 km van de regiotoer overleefd :drunk: , 't was de eerste keer met nen hartail en nota bene nog ene met nen rohloff naaf. (testfiets daan)

Zo'n naaf heeft zeker zijn voordelen, vuilbestendig en toch nog vlot schakelen, maar ik sta nu niet meteen te trappelen om er eentje aan te schaffen.

Mijn split corratec zal naar alle waarschijnlijkheid naar een hardtail omgevormd worden. Wat voor'n frame het zal zijn, is nog een grote vraag, dit hangt vooral af van de beschikbaarheid, prijs :oops: en levertijd. Maar mijn hoofd zit vol ideeën, de ene al surrealistischer dan de andere..... :bounce: :bounce: :bounce:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

acesventura wrote:Vandaag de 70 km van de regiotoer overleefd :drunk: , 't was de eerste keer met nen hartail en nota bene nog ene met nen rohloff naaf. (testfiets daan)

Zo'n naaf heeft zeker zijn voordelen, vuilbestendig en toch nog vlot schakelen, maar ik sta nu niet meteen te trappelen om er eentje aan te schaffen.

Mijn split corratec zal naar alle waarschijnlijkheid naar een hardtail omgevormd worden. Wat voor'n frame het zal zijn, is nog een grote vraag, dit hangt vooral af van de beschikbaarheid, prijs :oops: en levertijd. Maar mijn hoofd zit vol ideeën, de ene al surrealistischer dan de andere..... :bounce: :bounce: :bounce:
Hihi !

Iedereen goed gereden ... ik had wel spijt dat we er al waren en dat we niet voor een langere afstand gekozen hadden. Na de laatste bevoorrading hebben we de gashendel wel eens opengedraaid waardoor we toch voldoende vermoeid aan de finnish zijn aangekomen ;-)

@Glen madeiros : doe da goed op de mont ventoux en zeker foto's nemen !

@Sven is da niets voor u ?

http://www.feedthehabit.com/wp-content/ ... h=250&zc=1
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

@Jan LOL!! Sven, kzou da kopen!! ziet er stevig uit

@Glen succes op de berg, tis een kleintje dus no problem voor u hé?

Hoop dak vande week nekeer kan rijden en int weekend ook. 19e komen we zekers eten =D>
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

flaming_jakke wrote:
acesventura wrote:Vandaag de 70 km van de regiotoer overleefd :drunk: , 't was de eerste keer met nen hartail en nota bene nog ene met nen rohloff naaf. (testfiets daan)

Hihi !

Iedereen goed gereden ... ik had wel spijt dat we er al waren en dat we niet voor een langere afstand gekozen hadden. Na de laatste bevoorrading hebben we de gashendel wel eens opengedraaid waardoor we toch voldoende vermoeid aan de finnish zijn aangekomen ;-)

@Glen madeiros : doe da goed op de mont ventoux en zeker foto's nemen !

@Sven is da niets voor u ?

http://www.feedthehabit.com/wp-content/ ... h=250&zc=1

Superlight, maar een beetje te veel kuiswerk! 8)
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

of is dit beter http://www.renovobikes.com/ afschuren en wegwezen :lol:
Wyky666
Mountainbiker

Post by Wyky666 »

Vandaag de 100 km gereden, gestart in Erpe Mere.

Was zeker grensverleggend. Nog nooit zo'n afstand gedaan met zoveel hoogtemeters.

Voelt zalig als je vermoeid maar toch voldaan over de finish kunt rijden.

We hebben er een 5 uur op gereden. Gemiddelde van 20km/u.

Was tevens mijn eerste TT.

Zeker voor herhaling vatbaar :D

@Flaming Jakke - Jan: Heb er op gelet maar ik ben u niet tegen gekomen. We zijn om 07u45 gestart.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Wyky666 wrote:Vandaag de 100 km gereden, gestart in Erpe Mere.

Was zeker grensverleggend. Nog nooit zo'n afstand gedaan met zoveel hoogtemeters.

Voelt zalig als je vermoeid maar toch voldaan over de finish kunt rijden.

We hebben er een 5 uur op gereden. Gemiddelde van 20km/u.

Was tevens mijn eerste TT.

Zeker voor herhaling vatbaar :D

@Flaming Jakke - Jan: Heb er op gelet maar ik ben u niet tegen gekomen. We zijn om 07u45 gestart.
=D> mooie prestatie !

Als je volgende week zaterdag zin hebt mee naar Herzele te gaan ... altijd welkom !

PS nog problemen met je schijfremmen ? Je mag er steeds eens mee binnenspringen hoor.

Groeten

Jakke
Post Reply