07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
viper
Mountainbiker

Post by viper »

A d r i wrote:Joepie... JFK is het nu niet stilaan tijd voor een lijstje met deelnemers? Met hoevelen gaan we zijn?
Komde nu om de lijst van de afwezigen in evenwicht te houden met de aanwezigen? Den dezen zal er zeker zijn, of het ware dat ik deze nacht naar de eeuwige jachtvelden vertrek :roll:
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

viper wrote:...of het ware dat ik deze nacht naar de eeuwige jachtvelden vertrek :roll:
Dat wordt niet getolereerd, mijn waarde. Verzin maar een ander excuus.

Den deze zal er wegens familiale-verjaardags-BBQ-verplichtingen in verre regio's niet kunnen bijzijn. Hoe ik het ook draai of keer, 'k kan daar moeilijk vijf uur te laat aankomen.... Hopelijk volgende keer beter.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Uitgaande van de bevestigende berichten vermoed ik dat we ongeveer met een 30-tal bik(est)ers zullen zijn.

Uitgaande van mijn gevoel vermoed ik dat er daar makkelijk een 10 man bijkomt.

Als er morgen meer dan 50 man/vrouw samen door het Zoniënwoud trekt mogen we spreken van een enorm succes. En hopelijk laat die pipo voor de douches het dan niet afweten! ;)
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Ook hier mijn excuses voor de afwezigheid, ik zit met een trouwfeest... (neeje, niet dat van mij :D)

veel plezier iedereen!
ivan
Mountainbiker

Post by ivan »

viper wrote:
A d r i wrote:Joepie... JFK is het nu niet stilaan tijd voor een lijstje met deelnemers? Met hoevelen gaan we zijn?
Komde nu om de lijst van de afwezigen in evenwicht te houden met de aanwezigen? Den dezen zal er zeker zijn, of het ware dat ik deze nacht naar de eeuwige jachtvelden vertrek :roll:
Nooit , nooit , het lot tarten :evil:
ivan
Mountainbiker

BMSdag Gent

Post by ivan »

Welk weer was het gisterenavond en vannacht daar boven de brusselse wouden :roll:
Toon
Mountainbiker

Post by Toon »

Sorry voor het laattijdig afmelden, maar ik kan er vandaag niet bijzijn.

Tot de volgende keer dan maar :wink:
Jack77
Mountainbiker

Re: BMSdag Gent

Post by Jack77 »

ivan wrote:Welk weer was het gisterenavond en vannacht daar boven de brusselse wouden :roll:
Het heeft hier in het noorden van BXL ff stevig geonweerd en gegoten. Met deze temperatuur en de bosgrond van het Zoniënwoud, zal het er mss nog hier en daar wel wat nat, maar zeker berijdbaar bijliggen. Gewoon uw mond gesloten houden als ge in ene zijn wiel zit... ;)

Have fun!
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

Ik kom straks ook.
Het heeft hier (Hoeilaart) vannacht lelijk huisgehouden. Maar het woud lag er, gisteren toen ik mijn trainingsritje deed, poederdroog bij. De regen was zelfs welkom om het zand en stof wat te blussen. Ik heb gisteren al enkele van JFK zijn "witte pijlen" gezien (schilderen op bomen? [-X ). En hij heeft zijn best gedaan om de mooie wegskes te nemen.
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

JeKaS wrote:Ik heb gisteren al enkele van JFK zijn "witte pijlen" gezien (schilderen op bomen? [-X ).
dat vroeg ik mij ook al af: schilderen op bomen? Mag dat wel JFK? toelating voor gevraagd.

Voor onze mountainbike tocht door het Zoniënwoud krijgen wij strenge regels: geen nagels, geen nietjes in bomen,...

geniet ervan iedereen, 't is voor de moment droog boven brussel, 24° ongeveer dus ideaal.

8)
Post Reply