07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- HorryBorry
- Mountainbiker
Post by HorryBorry »
Eindelijk kan ik met zekerheid zeggen dat ik erbij zal zijn morgen op de VUB :D :D :D
- Schijfrem
- Mountainbiker
Ik kan ook niet
,ondanks 3 keer de belofte deze week van de fietswinkel dat hij mij nog voor het weekend zou bellen (heeft nooit teruggebeld), is het mij stilaan duidelijk dat ik deze maand ga kunnen fluiten naar mijne fiets
.
Ik had me er echt na 2 maanden zonder fiets op verheugd terug te kunnen beginnen.
En wa kan dan beter zijn dan een ritteke van 40 km door het zoniënwoud ?
Ik hoop echter nog op een mirakel
maar ik vrees ervoor
´t ammusement daar in´t bos :D :D :D
Ik had me er echt na 2 maanden zonder fiets op verheugd terug te kunnen beginnen.
Ik hoop echter nog op een mirakel
- A d r i
- Mountainbiker
k zou zelf eens bellen, wil al wel eens helpenSchijfrem wrote:Ik kan ook niet![]()
![]()
,ondanks 3 keer de belofte deze week van de fietswinkel dat hij mij nog voor het weekend zou bellen (heeft nooit teruggebeld), is het mij stilaan duidelijk dat ik deze maand ga kunnen fluiten naar mijne fiets
.
Ik hoop echter nog op een mirakelmaar ik vrees ervoor
![]()
Zeer spijtig. Toch voor mij dan. Ik heb een slecht genezende peesonsteking aan mijn rechter pols. Fietsen op de weg gaat nog net, maar een bos kan ik niet aan.
Aan iedereen een toffe dag zonder acidenten toegewenst en zorg maar voor een uitgebreid verslag zodat ik toch iets van de sfeer kan opvangen.
grtz
Aan iedereen een toffe dag zonder acidenten toegewenst en zorg maar voor een uitgebreid verslag zodat ik toch iets van de sfeer kan opvangen.
grtz
- Schijfrem
- Mountainbiker
A d r i wrote:k zou zelf eens bellen, wil al wel eens helpenSchijfrem wrote:Ik kan ook niet![]()
![]()
.
Ik hoop echter nog op een mirakelmaar ik vrees ervoor
![]()
Hallelujaaaaaaaach , toch een mirakel gebeurd: hij heeft mij rond 21:00u gebeld ! Mijn veloke is klaar
As em goed in mekaar steekt en ik ben op tijd terug dan zal ik morgen toch kunnen gaan meecrossen :D :D :D :D :D :D :D :D
Joepieeeeee