07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Post Reply
HorryBorry
Mountainbiker

Post by HorryBorry »

Eindelijk kan ik met zekerheid zeggen dat ik erbij zal zijn morgen op de VUB :D :D :D
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

woensdagavond tijdens een mountainbike tochtje gestoken door 1 of ander beest/insect en nu een mooie, rode, harde ontsteking op mijn kuit.

4 dagen antibiotica en rustig houden, geen Mountainbike.be-dag dus voor mij.

't amusement

8)
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ik kan ook niet :cry: :cry: :cry: ,ondanks 3 keer de belofte deze week van de fietswinkel dat hij mij nog voor het weekend zou bellen (heeft nooit teruggebeld), is het mij stilaan duidelijk dat ik deze maand ga kunnen fluiten naar mijne fiets :evil: .
Ik had me er echt na 2 maanden zonder fiets op verheugd terug te kunnen beginnen.
En wa kan dan beter zijn dan een ritteke van 40 km door het zoniënwoud ?
Ik hoop echter nog op een mirakel [-o< maar ik vrees ervoor [-X

´t ammusement daar in´t bos :D :D :D
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik heb nog 2x gebeld naar de V.U.B. sportdienst maar diene gast voor morgen is vandaag spoorloos.
Hopelijk is hij morgen niet spoorloos.

Voor de zekerheid raad ik toch iedereen aan om iets van water en wasgerief mee te brengen zodat je jezelf in het ergste geval ten minste kan verfrissen.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Schijfrem wrote:Ik kan ook niet :cry: :cry: :cry: ,ondanks 3 keer de belofte deze week van de fietswinkel dat hij mij nog voor het weekend zou bellen (heeft nooit teruggebeld), is het mij stilaan duidelijk dat ik deze maand ga kunnen fluiten naar mijne fiets :evil: .
Ik had me er echt na 2 maanden zonder fiets op verheugd terug te kunnen beginnen.

k zou zelf eens bellen, wil al wel eens helpen :roll:
madness
Mountainbiker

Post by madness »

Zeer spijtig. Toch voor mij dan. Ik heb een slecht genezende peesonsteking aan mijn rechter pols. Fietsen op de weg gaat nog net, maar een bos kan ik niet aan.

Aan iedereen een toffe dag zonder acidenten toegewenst en zorg maar voor een uitgebreid verslag zodat ik toch iets van de sfeer kan opvangen.

grtz
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

A d r i wrote:
Schijfrem wrote:Ik kan ook niet :cry: :cry: :cry: ,ondanks 3 keer de belofte deze week van de fietswinkel dat hij mij nog voor het weekend zou bellen (heeft nooit teruggebeld), is het mij stilaan duidelijk dat ik deze maand ga kunnen fluiten naar mijne fiets :evil: .

k zou zelf eens bellen, wil al wel eens helpen :roll:

Hallelujaaaaaaaach , toch een mirakel gebeurd: hij heeft mij rond 21:00u gebeld ! Mijn veloke is klaar :bounce: :bounce: :bounce:
As em goed in mekaar steekt en ik ben op tijd terug dan zal ik morgen toch kunnen gaan meecrossen :D :D :D :D :D :D :D :D
Joepieeeeee :wink:
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Joepie... JFK is het nu niet stilaan tijd voor een lijstje met deelnemers? Met hoevelen gaan we zijn?
vaast
Mountainbiker

Post by vaast »

Het item Mountainbike.be-dag heb ik zoveel mogelijk gemeden. Helaas, helaas, helaas, af en toe zijn er verplichtingen waar een mens niet onderuit kan:cry: . Ik wens jullie daar mega veel plezier!
ivan
Mountainbiker

Post by ivan »

A d r i wrote:Joepie... JFK is het nu niet stilaan tijd voor een lijstje met deelnemers? Met hoevelen gaan we zijn?
Ikke ook curieus :wink:
Post Reply