Mss dat ik er tegen de zomer wel Crossmaxen Slr's op ga zetten en die zijn kwalitatief toch wel goed alleen niet een lage prijs hehebuffel wrote:echt super fiets
Wat weegt hij ongeveer?
Content van velgen? want kwalitatieve velgen voor lefty zijn niet zo vindbaar he, verbetering: Niet zo talrijk? zeker in lagere prijzen!
My Flash F 1 update pagina 4
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Florian_53
- Mountainbiker
- Foxy
- Mountainbiker
Heel dezelfde of bij mij.
Schitterende fiets dus
Ik had een vraagje aan de collega f1-rijder...
-Heb je in het begin ook zo het rare gevoel dat je op een fully zit (mss is dit wat overdreven), maar i heb het gevoel dat die fiets echt alles absorbeerd en dat je als het ware over een kussen rijdt..
-Ligt het aan mij of is het alsof je achterwiel wegglijdt in scherpe bochten op de weg (het gevoel dat je hebt als je achteraan plat staat ongeveer) of komt dat gewoon omdat de balans helemaal anders is, waarbij ik meteen denk aan geometrie en vooral aan het andere stuurgedrag met die lefty?
Bedankt alvast
-Heb je in het begin ook zo het rare gevoel dat je op een fully zit (mss is dit wat overdreven), maar i heb het gevoel dat die fiets echt alles absorbeerd en dat je als het ware over een kussen rijdt..
-Ligt het aan mij of is het alsof je achterwiel wegglijdt in scherpe bochten op de weg (het gevoel dat je hebt als je achteraan plat staat ongeveer) of komt dat gewoon omdat de balans helemaal anders is, waarbij ik meteen denk aan geometrie en vooral aan het andere stuurgedrag met die lefty?
Bedankt alvast
Neen ondervind helemaal geen van die dingen moet ik zeggen. Vind em super rijden . Mss ligt het toch aan de keuze van de banden of de druk van je banden denk ikFoxy wrote:Heel dezelfde of bij mij.Schitterende fiets dus
![]()
Bedankt alvast