Met de fiets naar het werk ...
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Hehe, ken dat. Alhoewel, ik werk in een glasvezelfabriek met 2 grote en warme ovens waar dus plaats (lees : railing) genoeg is om mijn gerief te drogen. Na de shift dus in lekkere, droge en warme kledij terug vertrekkenStreets wrote:hehearesius wrote:mijn schoenen staat ook nog te drogen hier onder den buro, leuk zo op kousen ....Streets wrote:man man
twas heeeel lang geleden dat nog zo een douche op onze kop hebben gekregen.
Ik ben er nog nat van![]()
Streets
Ik heb hier op het werk zowiezze een paar reserve schoenen staan![]()
kan handig zijn
Alleen seffes dat semi-klef-halfnat broekje aantrekken, die fucking natte schoenen.
het wordt een klein spurtje om op temperatuur te komen![]()
Streets
Doe hier 17,5km enkel per werkdag, juist ver genoeg voor mij.
Groeten.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Gistern ook 1-tje gezien in de Wetstraat.Streets wrote:Vandaag nog eens een ligfiets tegengekomen.
Streets
Rond 16.20u in dezelfde straat biker met ne Rohloff.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Bij mij is het lang gelededen dat ik nog door de wetstraat ben gereden, ik neem meestal de paralelstraat (Jozef 2laan?)crash biker wrote:Gistern ook 1-tje gezien in de Wetstraat.Streets wrote:Vandaag nog eens een ligfiets tegengekomen.
Streets
Rond 16.20u in dezelfde straat biker met ne Rohloff.
Streets
- marzokki NQH
- Mountainbiker
Post by marzokki NQH »
ik zie regelmatig ook een ligfietser als we de marcel thirylaan oprijden. Zijn ligfiets is bovendien uitgerust met een elektromotortje.... als die kerel vertrekt aan de lichten, 't is als een raket die wegschiet :o
- den Bart
- Mountainbiker
ik ben al twee dagen op rij doorweekt thuisgekomen. "gelukkig" ga ik op vrijdag altijd met de wagen, want ik weet niet of ik nog schoenen heb die anders droog zouden zijn.chrissie wrote:gisteren doorweekt, vandaag gewoon nat thuisgekomen.
met het werk nemen we deel aan bike to work en ik kyoto
hopelijk een prijsje binnenkort voor deze inspanning
Als er iemand tips heeft om schoenen in een nacht droog te krijgen, dan zijn deze welkom (uiteraard zonder de chauffages te moeten aanzetten, 't is nu eenmaal bijna zomer)...
Ik ben ook ingeschreven voor bike to work, maar nog niks te winnen, 't bedrijf moet zich nog registreren
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
troost u, ik probeer me als wekgever al 3 weken te registreren, samen met 3 andere wn'ers.den Bart wrote:ik ben al twee dagen op rij doorweekt thuisgekomen. "gelukkig" ga ik op vrijdag altijd met de wagen, want ik weet niet of ik nog schoenen heb die anders droog zouden zijn.chrissie wrote:gisteren doorweekt, vandaag gewoon nat thuisgekomen.
met het werk nemen we deel aan bike to work en ik kyoto
hopelijk een prijsje binnenkort voor deze inspanning
Als er iemand tips heeft om schoenen in een nacht droog te krijgen, dan zijn deze welkom (uiteraard zonder de chauffages te moeten aanzetten, 't is nu eenmaal bijna zomer)...
Ik ben ook ingeschreven voor bike to work, maar nog niks te winnen, 't bedrijf moet zich nog registreren
niets lukt om mij te registreren, waarschijnlijk is de boel al verkocht?
Streets