Summer Bike Festival 2010
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
-
Thomas Cools
- Mountainbiker
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Tip van de sluier: veel aaaaaiaai brandnetels op sommige plekken, ook bunnyhop plekken en aan al deze pret gaan we nog iets doen. (als we goesting hebbenThomas Cools wrote:@havik
kan je al een tipje van de sluier oplichten?
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Mss nie slecht, ik zal de Stihlle motorzaag meedoen.mtb117 wrote:moet ik andes heffen met de bosmaaier komen spellen
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Vandaag samen met Kadee een paar uur bezig geweest met netelvrij maken van een pad. Het gros is gebeurd. Nog twee kleinere stukken en de mini plekjes doen we wel met uitpijlen. De motorzaag ook ff gebruikt, die gaat volgende maaibeurt weer van pas komen.mtb117 wrote:@farmer/cowboy wanneer kan je komen met u kettingzaag
Op donderdag 1 juli starten we met uitpijlen. Nog enkele helpers welkom, vooral voor zonebewaking.
Nu zondag 10 parking Schorre voor een leuk maar rustig ritje
Nog één technische afdaling die heel prettig is, want nog niet netelvrij... als ge dus op uwen tutter gaat lande heel zacht in de brandnetels!
Zondag (morgen) gaat niet lukken. Volgende zondag hebben we blijkbaar ook wat op 't programma staan. Is het mogelijk om zonebewaking te doen als ik de gpsroute heb zonder heb gereden te hebben? Dan mag je 'm mij doormailen.farmer/cowboy wrote:
Nu zondag 10 parking Schorre voor een leuk maar rustig ritjeRara wie komt af????
Nog iets voor de organisatie: ik mis reclame. Zet langs die reclame van AS Adventure eens een linkske naar de SB-site. En in het verleden kregen we ook een mail aan met informatie. 3 weken voor de happening heb ik nog niks gekregen. Hoe meer reclame, hoe meer volk
moet passen voor morgen , verkiezingen remember , toffe aan de job is dat ik morgen van 7u tot 17u ter plaatse moet zijn vor moest er iets kapot gaan.farmer/cowboy wrote: Nu zondag 10 parking Schorre voor een leuk maar rustig ritjeRara wie komt af????
btw , heb mijn verlof even aangepast en ben thuis vanaf 28/06 de volledige week voor sbf dus in die periode kan ik nog we 't een en 't ander doen.