Za 12/06/2010 Gullegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
- blackie
- Mountainbiker
Beslist, de zaterdag 40 km met het vrouwtje en de zondag de 60 km met mijnen maat. Wel eerst gaan stemmen zondagblackie wrote:Thuistocht![]()
Zou ikhet aandurven: eerst de 60 km op eigen tempo en dan de 40 km met 'tvrouwtje of zal het weer te veel zijn.
In ieder geval moet ik me meer doseren en dan zou het kunnen lukken.
c u
- blackie
- Mountainbiker
ORGANISATIE: weten jullie dat er verschillende stukken tegen richting van de plaatselijke koers zal zijn op zaterdagnamiddag. Dit lijkt me gevaarlijk, vervelend.
voorbeeld stuk tussen tulpenlaan en olmenlaan en ook iets ervoor als de de ieperstraat oversteekt zaten jullie ervoor in tegengestelde richting van de koers.
voorbeeld stuk tussen tulpenlaan en olmenlaan en ook iets ervoor als de de ieperstraat oversteekt zaten jullie ervoor in tegengestelde richting van de koers.
Vroeger hingen er pijlen op de Vijfwegen en moest je de Meensesteenweg dwarsen, gele met Supra Bazar opschrift, dit jaar hanger er geen, hebben dus een ander parcour gekozen.yoda wrote:kan het zijn dat de tocht in dadizele passeert en da het roze pijlen zijn? we zouden anders inpikken in dadizele en dan inschrijven
Ik zie nog of ik start, even rust inlassen na de Hagelandse Chrono van vorige week.