de juiste info volgt later - zodra die er is zet ik die op het forumdust wrote:Weet er iemand op welke kms de bevoorading is op de 90km?
Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hier van het zelfde. 2 redelijk zware valpartijen in de laatste maand waarvan vorig weekend een lichte hersenschudding. Kortom van de laatste 4 weken slechts 2 weken half kunnen trainen. We kunnen misschien weer samen vertrekken hé uncle.uncle sam Geplaatst: Wo 09 Jun 2010 09:45 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Heb mijn inschrijving laten veranderen van 90km naar 65km.
De conditie is niet goed genoeg om 5h30 diep te gaan in de ardennen.
En zeker met de huidige weersomstandigheden zal die kortere afstand meer dan welkom zijn.
-
chris the flyin fish
- Mountainbiker
vettig
Post by chris the flyin fish »
Volmacht vandaag ok,het tempo zal niet zo strak zijn bij dezebezembiker wrote:@stiffmeister.het tempo strak houden?ik ga maar beginnen met proberen aan te komen.als je me weer voorbijvliegd als in houffalize zullen we niet teveel moeten zeggen tegen elkaar!
voor de volmacht vroeg de dame achter de balie waar malmedy nu eigenlijk lag in duitsland zeker?ik heb maar braafkes van ja geknikt en het spel is in orde
weersvoorspellingen,maar voor mij is het ok vettig technish en
prettig. Tot zondag.
P.S. bezembiker: het hotel is veranderd naar een andere locatie
meer rust met zen
Hier is ook de volmacht geregeld en ingeschreven voor de 115. Voor mijn vriendin heb ik echter een vraagje. Gezien het parcours zou ik haar een stevige band willen steken, maar weet er iemand of een oude ust buitenband zonder meer compatibel is met een niet ust velg? Band: hutchinson scorpion UST, velg : mavic X717.
Dit is een combinatie die ik nog nooit heb uitgeprobeerd...
-
den daler
- Mountainbiker
da kan geen kwaadeekhoorn wrote:Hier is ook de volmacht geregeld en ingeschreven voor de 115. Voor mijn vriendin heb ik echter een vraagje. Gezien het parcours zou ik haar een stevige band willen steken, maar weet er iemand of een oude ust buitenband zonder meer compatibel is met een niet ust velg? Band: hutchinson scorpion UST, velg : mavic X717.
enige probleem kan zijn dat de band wa spant
- fcb
- Mountainbiker
Spannerke is altijd goe heden daler wrote:da kan geen kwaadeekhoorn wrote:Hier is ook de volmacht geregeld en ingeschreven voor de 115. Voor mijn vriendin heb ik echter een vraagje. Gezien het parcours zou ik haar een stevige band willen steken, maar weet er iemand of een oude ust buitenband zonder meer compatibel is met een niet ust velg? Band: hutchinson scorpion UST, velg : mavic X717.
enige probleem kan zijn dat de band wa spant
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Zie het volledig zitten voor zondag.
Morgen blackietje klaar maken en zondag heb ik gans de dag.
Aangezien dit ws mijn enigste deelname wordt zal het heel op het gemak zijn om te genieten van de mooiste (naar men zegt) van België.
Als de beslissing voor de 115km laat valt rijd ik ms zelfs de 115 ipv 90 als de benen nog goed zijn en de goesting er is.
Kan iemand uit de streek bevestigen of onderstaande juist is :
http://www.wirtzfeld.be/blog/webcam/neerslag-metingen/
13 liter maar in gans juni ??
Morgen blackietje klaar maken en zondag heb ik gans de dag.
Aangezien dit ws mijn enigste deelname wordt zal het heel op het gemak zijn om te genieten van de mooiste (naar men zegt) van België.
Als de beslissing voor de 115km laat valt rijd ik ms zelfs de 115 ipv 90 als de benen nog goed zijn en de goesting er is.
Kan iemand uit de streek bevestigen of onderstaande juist is :
http://www.wirtzfeld.be/blog/webcam/neerslag-metingen/
13 liter maar in gans juni ??