Was een prachtige rit, en ik geniet er nog van na.
Heb vier uur met veel plezier op mijn fiets gezeten en me geen seconde verveeld met het parcour.
De bordjes was naar te zoeken, maar je moest geconcentreerd rijden en dan viel het nog mee.
In verband met het zeuren, is het inderdaad jammer dat je niet veel geloofwaardigheid kan hechten aan je plaats in het klassement. Maar de persoonlijk voldoening om alles te rijden binnen je vooraf gestelde tijd is des te leuker. En dan doet een 400 of 500ste plaats er niet toe.
Tot volgend jaar.
Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
spencerbok
- Mountainbiker
Post by spencerbok »
ik ga er ook terug zijn! (hopelijk met minder krampen in de billen, de laatste 35 km nog nooit zo afgezien
) juist niet te vreden over mijn eigen tijd, dus volgend jaar beter ,gelijk de pijltjes 
Men vraagt hier naar de foto's ik kijk er ook naar uit want heb de indruk dat de fotografen goede posities innamen om het beste ervan te maken.
Anderzijds staan wel de diploma's inmiddels on-line.
Tof gemaakt.
De foto's volgen nog later staat er wat geduld dus.
Wat betreft de rit zelf:
Na de laatste bevoorrading nog wel kramp gehad maar toch nog binnen de vooropgestelde vier uur.
Vindt dat systeem met drinkflessen die je bij elke bevoorrading krijgt een zeer tof systeem.
Goed dat jullie het probleem met de pijlen volgend jaar zullen aanpakken.
Vond de medewerkers van deze tocht ook wel vriendelijk eigenlijk.
Overal glimlachende mensen gezien.
Goed dat jullie genieten van het organiseren van jullie evenement ook al geeft het wedstrijdkarakter die extra druk mee.
Hopelijk ben ik volgend jaar terug voldoende in vorm om deel te nemen.
Anderzijds staan wel de diploma's inmiddels on-line.
Tof gemaakt.
De foto's volgen nog later staat er wat geduld dus.
Wat betreft de rit zelf:
Na de laatste bevoorrading nog wel kramp gehad maar toch nog binnen de vooropgestelde vier uur.
Vindt dat systeem met drinkflessen die je bij elke bevoorrading krijgt een zeer tof systeem.
Goed dat jullie het probleem met de pijlen volgend jaar zullen aanpakken.
Vond de medewerkers van deze tocht ook wel vriendelijk eigenlijk.
Overal glimlachende mensen gezien.
Goed dat jullie genieten van het organiseren van jullie evenement ook al geeft het wedstrijdkarakter die extra druk mee.
Hopelijk ben ik volgend jaar terug voldoende in vorm om deel te nemen.