Za 12/06/2010 Regiotour

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Heb me niet voor-ingeschreven omdat ik zag op de kalender van mtb.be dat die vooraf-inschrijf stopte op 25 mei!!
Maar nu blijkt dit tot 31 mei geweest te zijn(on-line),een beetje verwarrend vind ik!!
Het is trouwens jammer dat je niet tot enkele dagen vooraf kan voorinschrijven,en 10 euro de dag zelf... :roll: :cry:
Ik zal dus nog even afwachten en vrijdagavond beslissen of het deze wordt of een andere...dicht bij de deur en ook goed voor +80 km??
Of alsnog een wegrit,mocht het deze week "oude wijven"regenen en het overal modderploeteren wordt zoals 2 jaar terug!!
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Haaike wrote:
MaC'Red wrote: Nope, ik zal een mailke rondsturen en zet u in CC dan.
by the way, ik heb uw gsm nummer opgeslagen hé.

MaC'Red 8)
Zet ge mij mee in CC aub? Ben nog niet zeker of ik ga kunnen komen, maar als ik kan start ik normaalgezien ook in Denderhoutem (waarschijnlijk op kilometer van bij mij thuis op het parcours komen, inschrijven in Denderhoutem en dan gewoon toer rond tot weer vlak bij mij thuis).
No problemo Señora

MaC'Red 8)
Ludo & Vic
Mountainbiker

Post by Ludo & Vic »

MaC'Red wrote: de laatste jaren zijn er
+- 700 hms op de 100 km
+- 1200 op de 130 km
en +- 300 tot 450 hms op de 70 km maar daar ben ik nie zker van ( nog nooit deze afstand gereden.

MaC'Red 8)

Welke hellingen zitten er in de 130 km tov de 100 km bij dat je aan 500m bijkomende hoogtemeters zit?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Ludo & Vic wrote:
MaC'Red wrote: de laatste jaren zijn er
+- 700 hms op de 100 km
+- 1200 op de 130 km
en +- 300 tot 450 hms op de 70 km maar daar ben ik nie zker van ( nog nooit deze afstand gereden.

MaC'Red 8)

Welke hellingen zitten er in de 130 km tov de 100 km bij dat je aan 500m bijkomende hoogtemeters zit?
Daar waar de 100 km richting Zottegem gaat draait de 130 km af met een extra luske ( van 30 km uiteraard ) over en door Brakel langs de Toepkapel en terug langs de berendries naar de bevegemse Vijvers te Zottegem waar jullie de 100 km terug vervoegen.

MaC'Red 8)
Ludo & Vic
Mountainbiker

Post by Ludo & Vic »

:bounce: Dan kom je inderdaad aan enigste meterkes =D>
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

Post by Schoupabiker »

Ik ben voor de 100 ingeschreven, maar denk dat er een herhaling van de baggerwerken van enkele jaren geleden zit aan te komen.
Het regent hier serieus zulle :evil:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Schoupabiker wrote:Ik ben voor de 100 ingeschreven, maar denk dat er een herhaling van de baggerwerken van enkele jaren geleden zit aan te komen.
Het regent hier serieus zulle :evil:
zo erg als 2 jaar geleden zal het toch niet zijn denk ik...
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

Als vrijdag droog blijft zal 't wel meevallen. Verleden jaar had het ook nog tot de donderdag geregend, en alles was goed droog, uitgezonderd enkele ferme plassen om tussen te slalommen.
Croco
Mountainbiker

Post by Croco »

OPROEP aan de 'locals' van de schitterende Regiotoer :
Kunnen jullie iets vertellen over de huidige toestand van het parcours (100km) ==> droog - nat - modder - slijk ????
Wij hebben de regiotoer reeds 5x gereden. Laatste keer was de zware 2008 editie, dat willen we liefst niet meer meemaken.

Alvast bedankt voor de reactie en voor diegenen die zaterdag aan de start komen ==> veel plezier! Hopelijk valt het weer mee, dan komen we ook af!
fillou
Mountainbiker

Post by fillou »

In Aalst net naast het parcours, ligt het kletsnat. Ze geven vannacht plaatselijk nog flink wat regen met onweersbuien en zo. Dus het zal morgen echt moeten beginnen droog worden. Anders wordt het ploeteren. Vooral de streek rond erpe-mere lijkt mij toch een gebied waar het bij nat weer, zware grond is.

Part of the game zeker hé ...
Post Reply