met alle respect, maar zo'n organisaties mogen er van mij gerust 'uit'.
Zo 23/05/2010 Asse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Deze ochtend ben ik er toch nog tegen gekomen!biker13 wrote:Alle bepijling zijn afgehaald.
Door onduidelijke afspraak bij ons werden laatste stukken pas zondagavond en gisterenavond verwijderd.
Onze excuses hiervoor.
Nog veel bike-plezier.
Dit hing rechtover de sint martinus school, een groot wit bord met MTB op, en daaronder een pijl. Om de startplaats aan te duiden.
- Live to Ride
- Mountainbiker
Locatie technisch bosje
Post by Live to Ride »
Hallo,
Ik heb gisteren geprobeerd om de rit over te doen, dit met doel om het technisch bosje terug te vinden. Helaas geraak ik niet verder dan : spoorweg over, dan direct links naast een akker van volgens mij fruitbomen. Kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze rit? Bestaat er een platte grond van? Of kan iemand mij bij benadering zeggen hoe dat technisch bos noemt? Indernet / Mappy kan mij dan mss verder helpen
Greets
DDeridder
Ik heb gisteren geprobeerd om de rit over te doen, dit met doel om het technisch bosje terug te vinden. Helaas geraak ik niet verder dan : spoorweg over, dan direct links naast een akker van volgens mij fruitbomen. Kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze rit? Bestaat er een platte grond van? Of kan iemand mij bij benadering zeggen hoe dat technisch bos noemt? Indernet / Mappy kan mij dan mss verder helpen
Greets
DDeridder
Re: Locatie technisch bosje
Volgens mij bedoel je het Borré-bosje naast de autostrade aan de electriciteitscentrale in Sint-Ulriks-Kapelle.DDeridder wrote:Hallo,
Ik heb gisteren geprobeerd om de rit over te doen, dit met doel om het technisch bosje terug te vinden. Helaas geraak ik niet verder dan : spoorweg over, dan direct links naast een akker van volgens mij fruitbomen. Kan iemand mij helpen met het achterhalen van deze rit? Bestaat er een platte grond van? Of kan iemand mij bij benadering zeggen hoe dat technisch bos noemt? Indernet / Mappy kan mij dan mss verder helpen![]()
Greets
DDeridder
Dit is de locatie :
http://maps.google.be/maps?hl=nl&q=sint ... 2&t=h&z=17
Starten is het gemakkelijkste onderaan het bos langs de grote baan. Is eigenlijk de hoofdingang van de electriciteitscentrale... Je rijdt dan langs onder het bos binnen , zo langs de linkerkant van de electriciteitscentrale, zo via de zware klimmetjes naar de knappe singletrail...
Ik wil je gerust eens begeleiden als je wil. Ik ken de buurt daar redelijk goed...