Raid des Hautes Fagnes 13/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- ATEGEV
- Mountainbiker
Als het nu dagen regent en het parcours wordt blubber, dan mag het voor mijn part zondag de hele dag blijven stortregenen, maar enkel als 't ook warm blijft. Dan worden het een lekkere epische 115km.
Natuurlijk prefereer ik kurkdroog en extreem warm, maar ik haat modder die aan het opdrogen is: die plakt nog meer dan verse modder.
Natuurlijk prefereer ik kurkdroog en extreem warm, maar ik haat modder die aan het opdrogen is: die plakt nog meer dan verse modder.
-
jan vb
- Mountainbiker
- Location: scalpel carbon 29er,supernormal 29er voor int slijk en ne canyon CF Ultimate slx koersvelo
ben dit weekend de eerste 30 gaan doen tot aan de splitsing van de 115 (voor degene die al eens meegedaan hebben).dan afgedraaid naar malmedy (10 km naar beneden over de weg..)964RS wrote:weet iemand hoe het parcour erbij zou liggen as weekeind met al die regen ?
het was droog maar toch hier en daar stukken waar je door de blubber moest.
er zijn ook weer boomkappers bezig op het parcours daar mag je ook slijk verwachten daar was het nu al baggeren trouwens.
wel plezant om deze tour eens te rijden zonder volk en gejaag dan zie je pas hoe chic het er is.
29er hardtail met nobby nic perfect op de wortelvelden en technische afdalingen die je hier tegenkomt
off topic; aub een scalpel 29er in 2012 (komt niet in 2011 heb ik gehoord)
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
doen jullie maar! azo ga ik nog opt podium arriverenRoeki wrote:Hier van 't zelfde. Wil er ook nog ewa van genieten.uncle sam wrote:Heb mijn inschrijving laten veranderen van 90km naar 65km.
De conditie is niet goed genoeg om 5h30 diep te gaan in de ardennen.
En zeker met de huidige weersomstandigheden zal die kortere afstand meer dan welkom zijn.
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
@stiffmeister.het tempo strak houden?ik ga maar beginnen met proberen aan te komen.als je me weer voorbijvliegd als in houffalize zullen we niet teveel moeten zeggen tegen elkaar! 
voor de volmacht vroeg de dame achter de balie waar malmedy nu eigenlijk lag in duitsland zeker?ik heb maar braafkes van ja geknikt en het spel is in orde
voor de volmacht vroeg de dame achter de balie waar malmedy nu eigenlijk lag in duitsland zeker?ik heb maar braafkes van ja geknikt en het spel is in orde