http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/Verviers10#
Prachtig parcours, als toeschouwer véél mooier dan Houffalize, vind ik. Maar waar waren die andere toeschouwers en supporters ? ...
Post by Herder Alex² »
Post by El Perro Diablo »
'k Was al blij da er aan de start wat gevatte Hollanders met goede humor stonden bij de Masters...Lucifer wrote:Ik vond het evenals vorig jaar weer prachtig parcours ! Inderdaad de moeite waard om vanuit NL naar België te reizen voor dit soort wedstrijden.
Wat mij ook opviel is dat er zo weinig Masters waren, in Apeldoorn (NL) waren er ruim 200 aan de start. In Verviers nog geen 80. Bij de elites is het precies andersom, daar zie je in Nederland weer minder mannen aan de start staan.
Ik zou het toejuichen als de Belgen en Nederlanders weer gezamenlijk hun competitie voeren. Sterke startvelden, de mooiste parcoursen en ik hoop dat jullie ons Nederlanders dan wat aardiger gaan vinden![]()
Jammer dat er ook zo weinig publiek was in Verviers. Wat ik overigens wel kan begrijpen, jemig... ik heb me sufgelopen om op de mooiere publiekspunten te komen.
Als ik kan kiezen als fun b rijder tussen :beerken wrote:Dit weekend nog eens gaan kijken naar alle wedstrijden.
Een parcour om U tegen te zeggen, maar waar zitten onze renners.
Het is toch heel triestig te moeten vaststellen dat bv. bij de funklasse amper een tiental renners meer waren als in Moerbeke.
Met alle respect voor de Bosbikers die zeker een pluim verdienen voor hun tweedaagse.(maar de mogelijkheden zijn daar nu eenmaal beperkter)
Wat moet er gebeuren om terug die honderd en meer renners aan de start te krijgen.
Post by El Perro Diablo »