Zo 06/06/2010 Veurne

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
elros
Mountainbiker

Post by elros »

Hoi,

Hier ook eens wa commentaar zetten. Tis de eerste keer da'k naar Veurne zelf kwam. Het weer voorspelde nie veels goe, maar hadden er zin in, want we hadden gelezen over dat unieke stuk militair domein. We waren zo met zen zes plummestampers. Van Koekelare en omstreke...

Aan de inschrijvingstafel een oude bekende tegengekomen namelijk Edwin het was lang geleden, vond et schitterend da'k ja daar dan eens tegengekomen bent. Ik hou je er aan voe van de zomer é...

Ingeschreven en vertrokken onder belangstelling van de pers :-) en onder mooie regen... #-o
De tocht was zeer goed bepijld. De paden werden vlot afgewisseld met single tracks en korte (zanderige) kilmmetjes om dan wa door zand te crossen.
Na afloop en 2 lekkere boterhammen, een blikje en een zakje chips... Tof wé. Nog wa nagebabbeld en dan naar de Bike wash... Da was nen keer iets da'k nog noois en gezien. Er was maar 1 brandweerslang en er liep daar een man rond. Wel ongelooflijk :lol: De fiets werd schoon in een mum van tijd. Chapeau. Zo vlug ek nog noois men fiets kunnen spoelen!!

Volgend jaar zien ze me zeker weer terug!

Greetz

PS Er zijn foto's getrokken op de tocht en bij de bevoorrading. Kan er iemand die link plaatsen...
pieterman
Mountainbiker

Post by pieterman »

die komt er in de loop van de week zeker nog op .
goesie
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine, Custom beachbike, Martelli pro carbon

chapeau

Post by goesie »

Na een nachtje feesten tot 3h30, om 9h mijn tenue aangetrokken om de gietende regen te trotseren. Met mijn beachbike vertrokken en op de markt in Veurne platgevallen. Dan maar snel den anderen bike uitgehaald en vertrokken voor de 55km. Ben zelf van Veurne en reeds lang fervent mtb'er, kwas dan ook zeer nieuwsgierig hoe ze dit aan boord gingen leggen. Awel, dikke chapeau voor de "Veurne bikers", dit was een prachtige tocht met Veurne als uitvalbasis, wat nie evident is. De bepijling was meer dan uitstekend en zeer zichtbaar. Enkele nieuwe stukken gedaan met het militair domein als uitschieter, leuk technisch en toffe afdalingen. De regen was zelfs geen spelbreker, want na 5 min toch al doorweekt (maar geen koud). Meer afwisseling kan je bij ons in de streek niet wensen, slijk, zand, water, hoge blekker, bos, single track, wind, duinafdalingen, enz. Heb mezelf fantastisch geamuseerd en heb zelfs nog een pint en een "stutte mè paté" genoten in de regen, daarna fiets "laten" afspuiten met een brandweerslang. Meer dan originele tocht, met 5 andere toertochten binnen een straal van 11km is dit niet van de poes. Dikke proficiat aan de organisatie voor die heerlijke zondagmorgen. Door de regen jammergenoeg weinig volk, maar de mondelinge reclame voor volgend jaar zal jullie in 2011 een succesjaar bezorgen. Keep on rolling van de Goesie. Heb iets opgevangen van 2 gestolen fietsen van de organisator, plaats gewoon enkele foto's van je bike op deze site en op enkele site's van vtt 059 (la douce France). Hopelijks met resultaat, want dit is echt klote.
ballonpin
Mountainbiker

Post by ballonpin »

Hallo, de foto's zijn te zien op volgende link:

http://picasaweb.google.be/ballonpin/MT ... e6Juni2010#
elros
Mountainbiker

Post by elros »

ballonpin wrote:Hallo, de foto's zijn te zien op volgende link:

http://picasaweb.google.be/ballonpin/MT ... e6Juni2010#
Schone foto's, maar als ik me nie vergis hebben ze er ook getrokken aan de afspuitplaats... Waar zouden die zijn?

Greetz
Post Reply