Zo 06/06/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Aussie Angus wrote:Oerdegelijke toertocht op alle vlakken, dat is hier al verschillende malen aangehaald. Is het trouwens iemand opgevallen hoeveel lopende (kilo)meters gemaaid werden om overwoekerde tracks berijdbaar te maken ?
Heb identiek dezelfde opmerking gemaakt,het werk achter de schermen wordt altijd onderschat,dus dit is zeker het vermelden waard.

Mooie tocht,het beste van de streek is eruit gehaald.Als je hm's zoekt,moet je maar ergens anders gaan biken en er nadien niet op zaniken,je weet dit al op voorhand.

Alles heel verzorgd,van bevoorrading tot bikestalling,zelfs een heuse boterhammen-babe :lol: !

Apres-bike was gezellig,tot we overvallen werden door een regenbui en 'biken'd in de rain' huiswaarts konden keren...

Greenbikers,jullie hebben dat zéér goed gedaan,jullie organisatie is een garantie op kwaliteit !
den boskletser
Mountainbiker

Post by den boskletser »

Dr.Gonzo wrote:Vandaag ook aangezet met heel wat clubgenoten van straf in bergaf. Het merendeel koos voor de 43, zelf gekozen voor de 72k. Het was (zeer) lang
geleden dat ik nog eens eentje van het waasland had gereden. En eerlijk, het terug weer lange tijd duren. Geen slecht woord over de organisatie. In 1 woord perfect! Ze hadden echt het beste uit de omgeving gehaald maar zelfs dat was voor mij onvoldoende. Deze omgeving is echt niet echt top als je meer houdt van techniek en klimmen. Blij dat ik volgende week terug naar Malmedy kan.
75km met een avg van 24,3km/u en dan was het nog niet snel genoeg voor een groepje die dachten dat ze een wedstrijd aan het rijden waren.Kwam zelfs tot een woordenwisseling met mijn bike maat omdat hij niet snel genoeg opzij ging. Wou me niet verlagen door er achter te rijden en te antwoorden met de pedalen. Dat hou ik liever voor echte chronos. Net voor de regen binnen, toch nog aangename voormiddag gehad.
waar IK me aan erger zijn die pipo's die zonder helm rondrijden en niet de hardrijders!!!!!! dat rijdt zonder helm rond, en als er een technisch stukje in het parcours zit stappen ze af, om toch maar zeker niet te vallen.
Blijf dan thuis of ga petancquen he seg, maar op nen MTB zet ge nen helm op, PUNT. Ze moesten die gasten verplichten om nen helm op te zetten, of anders mogen ze niet starten. Ik reed gisteren trouwens ook hard met avs 26.07 over 134 km en ik heb niemand gehinderd. zoals gewoonijk moeten de goeie het met de slechte bekopen.
Forza Veldploeters. ;-)
Cokeman
Mountainbiker

Post by Cokeman »

Dacuba wrote:Foto's staan online op www.greenbikers.be !
Mooie foto's. Ik vind mezelf niet terug in het "nonnenbos". Zijn alle foto's al op de site geplaatst?
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

den boskletser wrote: waar IK me aan erger zijn die pipo's die zonder helm rondrijden en niet de hardrijders!!!!!! dat rijdt zonder helm rond, en als er een technisch stukje in het parcours zit stappen ze af, om toch maar zeker niet te vallen.
Blijf dan thuis of ga petancquen he seg, maar op nen MTB zet ge nen helm op, PUNT. Ze moesten die gasten verplichten om nen helm op te zetten, of anders mogen ze niet starten. Ik reed gisteren trouwens ook hard met avs 26.07 over 134 km en ik heb niemand gehinderd. zoals gewoonijk moeten de goeie het met de slechte bekopen.
Forza Veldploeters. ;-)
134km, chapeau om deze toer twee keer te rijden :wink: :lol:
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Cokeman wrote:
Dacuba wrote:Foto's staan online op www.greenbikers.be !
Mooie foto's. Ik vind mezelf niet terug in het "nonnenbos". Zijn alle foto's al op de site geplaatst?
Jup.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

'k Snap Cokeman zijn vraag wel,in het Nonnenbos werd ik een 2e maal gekiekt maar vind het ook niet terug.
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Cokeman wrote:Ik vind mezelf niet terug in het "nonnenbos"
Ben daar ook al verschillende keren de kluts verloren ... :wink: :wink: :wink:
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Murdock wrote:
Cokeman wrote:Ik vind mezelf niet terug in het "nonnenbos"
Ben daar ook al verschillende keren de kluts verloren ... :wink: :wink: :wink:
teruggevonden ook ?, want ik heb er daar zondag een paar zien vallen en da was toch nie over uwe kluts zeker :-)
Kalfinho
Mountainbiker

Post by Kalfinho »

den boskletser wrote:
Dr.Gonzo wrote:Vandaag ook aangezet met heel wat clubgenoten van straf in bergaf. Het merendeel koos voor de 43, zelf gekozen voor de 72k. Het was (zeer) lang
geleden dat ik nog eens eentje van het waasland had gereden. En eerlijk, het terug weer lange tijd duren. Geen slecht woord over de organisatie. In 1 woord perfect! Ze hadden echt het beste uit de omgeving gehaald maar zelfs dat was voor mij onvoldoende. Deze omgeving is echt niet echt top als je meer houdt van techniek en klimmen. Blij dat ik volgende week terug naar Malmedy kan.
75km met een avg van 24,3km/u en dan was het nog niet snel genoeg voor een groepje die dachten dat ze een wedstrijd aan het rijden waren.Kwam zelfs tot een woordenwisseling met mijn bike maat omdat hij niet snel genoeg opzij ging. Wou me niet verlagen door er achter te rijden en te antwoorden met de pedalen. Dat hou ik liever voor echte chronos. Net voor de regen binnen, toch nog aangename voormiddag gehad.
waar IK me aan erger zijn die pipo's die zonder helm rondrijden en niet de hardrijders!!!!!! dat rijdt zonder helm rond, en als er een technisch stukje in het parcours zit stappen ze af, om toch maar zeker niet te vallen.
Forza Veldploeters. ;-)
Je weet op voorhand als je aan een tocht meedoet dat er hardrijders en slakken tussenzitten. Een helm dragen of niet, ik denk niet dat diegenen die schrik hebben om te vallen op sommige passages wel vol doorrijden als ze een helm dragen.

Het gaat hem om RESPECT! Als je echt wil racen en tussen mannen wil rijden die de risico's niet schuwen, dan moet je meedoen aan wedstrijden en niet aan toertochten!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Kalfinho wrote:
den boskletser wrote:
Forza Veldploeters. ;-)
Je weet op voorhand als je aan een tocht meedoet dat er hardrijders en slakken tussenzitten. Een helm dragen of niet, ik denk niet dat diegenen die schrik hebben om te vallen op sommige passages wel vol doorrijden als ze een helm dragen.

Het gaat hem om RESPECT! Als je echt wil racen en tussen mannen wil rijden die de risico's niet schuwen, dan moet je meedoen aan wedstrijden en niet aan toertochten!
'k peis da ge op de verkeerde schiet...als ik zenne post goe lees, schrijft hij dat hij hard rijdt maar wel met verstand en respect voor de anderen.
Der rijden er andere rond...
Post Reply