Cannondale 2011 - Scalpel

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Locked
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

madskatingcow wrote:Close up :

Image
Is model met XO en SLK, dus niet het top-topmodel (waarop ongetwijfeld XX komt), maar merk op dat dit model een alu lefty heeft...
Door hun 3D forging van de leftybehuizing komen de alu-modellen immers zeer dicht bij hun carbonbroertje, en dit voor een veel lagere prijs.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Op de banden staat een sterretje tussen Racing en Ralph. Zouden dat de nieuwe tubeless ready's zijn?
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

dat zou me verbazen want ik zie er ook nog altijd EVO op staan...
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Ja, maar dat 'sterreke' staat er niet zomaar :wink:

Ik vermoed dat dit de Hi-Mod 1 op de afbeelding is. Geen Crossmax SLR's meer, maar DT Swiss XCR 1.5 of zoiets?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

tyro13 wrote:
RigolleM wrote:Image

+

Image

Is volgens mij het laagste gewicht dat ik gezien heb, maar ik heb toch verkozen voor de XC3 Si stuurpennen wegens hun stijfheid ;-)
Ik heb bij den bruno zo eenstje liggen....Hopelijk heeft hij ze nog ni doorverkocht :drunk: (dan doe ik zijn haar af) Met een syntace f99 stuurpen zal dat wel een mooi gewichtje opleveren. Enkel nog wachten op de verdomde stuur van ax lightness.....Ik denk dat ze dat te voet brengen van Duitsland :evil:
Te voet? Kan zijn... Ik wacht op het mijne sinds ergens in april.
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Tja Steven ik vermoed dat we het bijna gelijktijdig besteld hebben..... Tja die ambachtelijke spullen laten op zich wachten. Hopelijk zijn ze t lange wachten wat waard.Ik zal hem morgen eens belle se!Binnen 2 weken is het de black forest ultra marathon en had graag mijn kanon klaar gezien tegen dan. Ax stuurtje, carbon stuurbuis,syntace f99 met Ti bolts en extralite foamgrips, alweer 100gr afgeschoren.... :roll:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Ik ga morgenvroeg langs voor m'n frame. Zal eens informeren. Gelijk ook eens informeren naar zo een stuurbuis.
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

Herder Steven wrote:Ik ga morgenvroeg langs voor m'n frame. Zal eens informeren. Gelijk ook eens informeren naar zo een stuurbuis.
Van de mijne afblijven hé maat.....grrr :evil: Grapje hé pol. Ik ben er vandaag niet geraakt. Ik ga donderdag langs. Vandaag wel gebeld en stuurtje zoals verwacht weeral niet binnen.... :cry: Kword er zowaar moedeloos van. De rest staat klaar enkel dat f*cking stuur.
saiko
Test team

Post by saiko »

Herder Steven wrote:Ik ga morgenvroeg langs voor m'n frame. Zal eens informeren. Gelijk ook eens informeren naar zo een stuurbuis.
stuurbuis komt van Matthias in Zweden
http://hellore.se/EP01.html
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

saiko wrote:
stuurbuis komt van Matthias in Zweden
http://hellore.se/EP01.html
wtf, die zweed kan er wat van, prachtige ambacht!
Locked