Zo 06/06/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

wij waren er ook weer voor de zoveelste keer en de Greenies doen het steeds perfect =D> =D> voor de streek een mooi parcours, vinden elk jaar toch wat nieuws, bepijling dik in orde evenals de ravito's, perfecte douches en bewaakte fietsparking
Goe gedaan mannen maar misschien een ruimere plaats zoeken in de
toekomst voor de 2 de ravito(schooltje) ......het was er zeer druk
Zalig weer om te biken.....maar dorstig :roll:

Zondag 4 juli: 14u :derde 4-urenrace te humbeek voor teams en solorijders (mtb)
meer info www.sasbikers.be
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Just gedouchd en goe gegeten dus al bekomen van deze tocht van 73 km!Proficiat voor de Greenbikers!!!Heel goede organisatie,leuke omloop,heel goede bepijling en gevarenpunten altijd goed aangegeven(waarvoor nog eens ne extra proficiat!!!),goede en vriendelijke bediening op de bevoorradingen!! Spijtig van de regen just na onze aankomst!!Ben curieus voor de fotos,effe bij fotograaf gestaan heeft er ca 1200getrokken!! Allè ik hoop dat ze volgend jaar voor de 100km gaan(der zijn ze toch voor bekend in Bornem 100 km...)!!Doe zo verder Greenbikers en zekers tot volgend jaar!!
catwomen
Mountainbiker

Post by catwomen »

Heel toffe tocht, alles was dik in orde ! =D>
Kalfinho
Mountainbiker

Post by Kalfinho »

Ik heb me beperkt tot de 43km. Met heen en terug naar huis bennek toch aan een goei 60km geraakt.

Twas echt een leuke tocht. Er zat alles in. Gras, stoffig zand, technische passage!

Bepeiling en bevoorrading waren dik in orde!
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Vandaag ook aangezet met heel wat clubgenoten van straf in bergaf. Het merendeel koos voor de 43, zelf gekozen voor de 72k. Het was (zeer) lang
geleden dat ik nog eens eentje van het waasland had gereden. En eerlijk, het terug weer lange tijd duren. Geen slecht woord over de organisatie. In 1 woord perfect! Ze hadden echt het beste uit de omgeving gehaald maar zelfs dat was voor mij onvoldoende. Deze omgeving is echt niet echt top als je meer houdt van techniek en klimmen. Blij dat ik volgende week terug naar Malmedy kan.
75km met een avg van 24,3km/u en dan was het nog niet snel genoeg voor een groepje die dachten dat ze een wedstrijd aan het rijden waren.Kwam zelfs tot een woordenwisseling met mijn bike maat omdat hij niet snel genoeg opzij ging. Wou me niet verlagen door er achter te rijden en te antwoorden met de pedalen. Dat hou ik liever voor echte chronos. Net voor de regen binnen, toch nog aangename voormiddag gehad.
Kalfinho
Mountainbiker

Post by Kalfinho »

Dr.Gonzo wrote:Geen slecht woord over de organisatie. In 1 woord perfect! Ze hadden echt het beste uit de omgeving gehaald maar zelfs dat was voor mij onvoldoende. Deze omgeving is echt niet echt top als je meer houdt van techniek en klimmen. Blij dat ik volgende week terug naar Malmedy kan.
75km met een avg van 24,3km/u en dan was het nog niet snel genoeg voor een groepje die dachten dat ze een wedstrijd aan het rijden waren.Kwam zelfs tot een woordenwisseling met mijn bike maat omdat hij niet snel genoeg opzij ging. Wou me niet verlagen door er achter te rijden en te antwoorden met de pedalen. Dat hou ik liever voor echte chronos. Net voor de regen binnen, toch nog aangename voormiddag gehad.
Tja zoals je zegt hebben ze het beste uit de omgeving gehaald. Je weet ook als je naar hier komt dat je geen heuvelachtig parcours mag verwachten natuurlijk.

Weinig last gehad van onvoorzichtige bikers, op 1 moment na. Als razenden kwamen ze mij en mijn Biker maat voorbijgevlamd in een bocht. Heb tenminste het respect om de tragere bikers de bocht veilig te laten nemen. Op de rechte stukken laten we jullie probleemloos voorbij!
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

twas nice, mijne medenbiker heeft serieus afgezien. Maar hij heeft de smaak toch te pakken precies. schoon parcours, me veel stukken die ik nog ni gezien had. de regen was spijtig voor het terras maar had toch een meerwaarde voor den tocht, vooral in de nonnenbos.!
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Vandaag ook afgezakt naar Bornem. Is een van de toertochten van de ronde van het Waasland die ik nie wil missen. In de Ardennen is het uiteraard veel leuker rijden, maar ze hadden er dit jaar toch nen hoop schone stukses tussen zitten.
Het is wel wa ne pechdag geworden. in het begin liep het al bijna mis. Op het stuk naast de rijksweg moest die voor mij inhouden. op zich geen probleem, maar zo een koerskonijn achter mij kan nie remmen, of ziet niet dat we remmen en knalt vanachter op mijn velo en zijn stuur krijg ik in mijne rug. gelukkig zonder erg.
na de 1ste bevoorrading aan da brugske met denen hoge opstap/afstap mij een beetje miskeken op hoe hoog da wel was. Geprobeerd da af te rijden (moet volgens mij wel kunnen) en over kop gegaan. gevolg gekneusde schouder, verstuikte vingers en een dikke knie. Gelukkig allemaal nie te erg. maar kloop er wel een beetje bij als een oud ventje :-)
rikkie 8000
Mountainbiker

Post by rikkie 8000 »

om toch iets negatief te melden, moeten naar huis komen omdat de trappist lauw was. :cry:
Verder alles dik in orde, doe zo verder en wij komen nog. :bounce:
Bedankt
BikingRon
Mountainbiker

Post by BikingRon »

Deze morgen gestart rond half negen voor 73km, uiteindelijk 75km op de teller. Alles was weer perfect geregeld door de Greenbikers en er zaten weer wat nieuwe stukjes in, dat maakt het steeds leuk. =D> =D>
Na de tweede bevoorrading en de laatste splitsing voor 73km was het merkelijk rustiger, blijkbaar zijn er toch veel minder bikers voor de langste afstand gegaan, ofwel vertrekken die veel vroeger zeker? Goeie bevoorradingen en warme douches maakten van deze tocht weer een van de betere of misschien wel de beste uit de streek, allez volgens mij hé. =D> =D> =D> En ik was voor de bui binnen.
Tot slot inderdaad ook even over de bikers die "soms" minder respect kunnen opbrengen voor de minder snelle. [-X [-X
Hopelijk komen zij ooit tot inkeer, want dit is toch zo mooi aan "onze" sport :
RESPECT VOOR IEDEREEN en VOOR DE NATUUR. Greenbikers bedankt en tot de volgende.
Post Reply