Hagelandse crono 05/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
guyve
Mountainbiker

Post by guyve »

jelle_be wrote:
guyve wrote:Hier de link voor de foto's van de Hagelandse Chrono.
Het duurt ongeveer 1 minut voor de pagina is opgeladen ( zijn een goede 900 foto's ) maar dan kan je snel door het album bladeren.
Veel plezier ermee.

http://picasaweb.google.be/guy.van.else ... directlink

MTB TEAM DERDAELE +
Zijn dit de foto's van de mannen in hun oranje t-shirts? Er zitten er in ieder geval een paar mooie tussen.
Dat zijn inderdaad de mannen in het oranje :wink: .
In ieder geval bedankt voor het compliment.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

De Janssens wrote:Ik vond de pijltjes wel ok. Het zoeken ernaar maakt het fietsen wat spannender, avontuurlijker en actiever.

Wat ik niet ok vond zijn de vele valsspelers die na 10km plots ineens terug voor mij rijden en blijkbaar toch de controleposten weten zijn. Ofwel hebben die allemaal een tweelingbroer (en sommigen 2 drielingbroers)

Nog voor de eerste controlepost ben ik al zeker 3 man voor mij tegengekomen die een kwartier eerder niet konden volgen. Heb een paar van hun nummers onthouden. Voorlopig staan ze nog in de uitslag heb ik gezien. Straf!

De mogelijkheid tot afsnijden van sommige klimmetjes was dan soms ook veel te makkelijk en ik heb er, zonder overdrijven, dit zeker 15 zien doen. Echt zielig... Doe dan met de kids mee als je het niet aankunt hé.

Al bij al dus een spijtige zaak, want nu blijkt dus dat je eigenlijk de gehele uitslag van de Hagelandse Chrono met een dikke korrel zout moet nemen.

De controlepunten mogen voor mijn part verdubbeld worden volgend jaar.
Ja , heb er inderdaad de eerste 20 km ook wel een paar gezien die ik de tweede keer voorbij stak , ik vind het vooral zielig voor zichzelf , stel je voor , normaal het 400 ste en het 375 ste , wat een vooruitgang !!!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Madeiros wrote:
MAR wrote:fluo orange ipv fluo geel pijlen ?
+1
Hier in de limburg altijd en overal dezelfde pijlen van de provincie , witte met een rode stip van voor , stuk groter en toch wat duidelijker , en ook met elastieken om te bevestigen !!!
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

De organisatie van de tt van aarschot gebruikte ook pijltjes die worden opgehangen met rekjes. En daar ben ik nooit verkeerd gereden.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

sharplikeascalpel wrote:Dag zonnekloppers!

Eerst en vooral was er vandaag enorm veel volk in Langdorp =D> =D> =D>

Over de pijlen is idd zeer veel discussie... Na de meeste reacties gehoord te hebben was dat het grote minpunt. Het gebruik ervan is een beetje buiten onze wil om. Maar er is nu toch een eventuele oplossing in de maak om volgend jaar met een beter type te kunnen werken. We hebben gemerkt dat de combinatie zonlicht en zomers groen de pijlen bijna onzichtbaar maakte. De hele crew is dan ook tijdens de rit op pad geweest om nog zoveel mogelijk pijlen zichtbaarder te maken en wat lint te hangen. Zij waren al bezig met uitpijlen vanaf donderdag. Ook het gebruik van verf en kalk is verboden :roll: wat de mogelijkheden dus beperkt. Er is trouwens ook gesaboteerd waardoor de vroege vertrekkers zelfs niet juist konden rijden...

Wat mij wel is opgevallen is dat ik in totaal 2 vuilniszakken aan afval heb opgehaald #-o Ook de bidonnen waren in vele bermen terug te vinden. Dat is wel spijtig natuurlijk... En stemt tot nadenken over het systeem.

Tot volgend jaar met hopelijk andere en betere pijlen!
Ja , LAP , dan heb eens een goed systeem met die bidons en dan zijn er altijd klojo s die het nodig vinden om het voor vele andere de boel te verpesten. ZEER SPIJTIG !!!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

Ninja wrote:Prachtige tocht =D> , de pijltjes waren idd moeilijk zichtbaar,na ong.20km al 2x verkeerd gereden(paar 100 meter) nadien de concentratie verhoogd en geen enkele afslag nog gemist, wel ne keer of 10-15 diep in de remmen!Wat betreft het afsteken, je rijdt hier voor de eer,ik vraag mij af waar die eer voor jezelf is als je het ni eerlijk doet. #-o.Het vuil dat achtergelaten wordt is een schande [-X , wie dat doet heeft geen enkel respect voor de natuur!!!! Mijn tijd 3:O5:25
DUS U bent de winnaar nietwaar ????
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

De winnaar deed er 3u 4m over.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

bram DR wrote:De winnaar deed er 3u 4m over.
Azo , toen ik op t papier keek stond er iemand met 03.05 op als eerste maar geen naam .
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Amai , als ik hier die tijden allemaal lees dan zijn er precies niet veel die gestopt zijn aan de bevoorrading.
Ik heb overal mijne tijd genomen en had een tijd van 4h57 en zoveel seconden. Ik had nr 72.
Werkelijk had ik 82.5km gereden met het verkeerd rijden daarbij geteld en had een gemiddelde van 20.2 en een tijd van 4h08.
Ik vind uitrijden veel belangrijker dan ne supertijd realiseren maar er zijn er ook veel die niet zijn aangkomen.
Post Reply