Hagelandse crono 05/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

Prachtige tocht =D> , de pijltjes waren idd moeilijk zichtbaar,na ong.20km al 2x verkeerd gereden(paar 100 meter) nadien de concentratie verhoogd en geen enkele afslag nog gemist, wel ne keer of 10-15 diep in de remmen!Wat betreft het afsteken, je rijdt hier voor de eer,ik vraag mij af waar die eer voor jezelf is als je het ni eerlijk doet. #-o.Het vuil dat achtergelaten wordt is een schande [-X , wie dat doet heeft geen enkel respect voor de natuur!!!! Mijn tijd 3:O5:25
sik
Mountainbiker

Post by sik »

Ben ook er ook een aantal tegengekomen die plots ergens opdoken vanuit een zijstraat en dan vrolijk terug het parcour oprijden,als je dan zelf met krampen zit en ge ziet dat dan tja......zielig zeker.
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

Een tip voor de pijlen

www.pijl-snel.be/

Deze zijn geheel volgens de regels en je kan ze naar eigen keuze laten bedrukken
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Om 10:45 vertrokken.
Het was al wreed warm tegen dan.
Dat er veel volk was, werd al direct duidelijk bij het parkeren, een stuk verder dan vorig jaar.

Niks moeten aanschuiven, hop, direct het parcours op.

parcours : topie
bevoorrading : topie
bepijling : hier is al genoeg over gezegd, de zichtbaarheid van de pijlen is niet te best, maar ze hingen ook niet altijd zo geweldig. Al bij al niet zoveel verkeerd gereden. Bij mij ging het niet om de tijd (alhoewel, er was toch een doel), maar als je vat af is, doe je niet graag extra afstand.

Samen met sik vertrokken met het doel een (voor onze leeftijd dan toch 8) ) kanontijd neer te zetten.
Het ging ferm vlot, stukken waar ik vorig jaar niet opgeraakte, nu al fluitend op. In de zandstukken was het wel ferm stompen met momenten. Weer eens ferm op mijn tutter gegaan in een afdaling met nogal wat los zand. Dikke schrammen op mijn bil.
Het duurde al niet te lang voor we onze verwachtingen hebben moeten bijstellen, te warm zeker of te weinig getraind.
We hebben ook telkens nogal lang blijven plakken aan de bevoorradingen, doet er ook geen goed aan.
Maar niet getreurd, vrolijk voortgetuft, tegen het einde nog wat lijken opgeraapt.

Langs de route lagen nogal wat drinkenbussen, dat die er in een afdaling uitdonderen kan ik nog geloven, maar zomaar langs de kant gooien [-X .

Geen last met asso's in het voorbijsteken (zij mij, zelden andersom). Ik maak dan ook plaats wanneer kan. Het handigst is wanneer ze een gil geven aan welke kant ze erover komen. Het stoorde me alleen met momenten dat wanneer ik uitdrukkelijk plaats maak, er zelfs geen bedankje afkan. Meestal waren dat wel groepjes van dezelfde club, ik ga er maar vanb uit dat ze geen adem meer hadden om een kik te geven :-D .
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

Gisteren schitterend weer gehad. Het is hier in West-Vlaanderen nu wel serieus aan het gieten. Hopelijk blijft het voor de toertocht van vandaag daar nog efkes droog.
guyve
Mountainbiker

Post by guyve »

Hier de link voor de foto's van de Hagelandse Chrono.
Het duurt ongeveer 1 minut voor de pagina is opgeladen ( zijn een goede 900 foto's ) maar dan kan je snel door het album bladeren.
Veel plezier ermee.

http://picasaweb.google.be/guy.van.else ... directlink

MTB TEAM DERDAELE +
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Heel mooie foto's. Op een ander betaal je daar nog eens 4.99/stuk voor ofzo. Knap!
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Guy, weeral nen dikke merci voor de foto's!!
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Iets na de eerste bevoorrading zijn er ook foto's getrokken, ik denk dat dat op de konijntjes berg in Rillaar was. Komen die er ook nog op?
jelle_be
Mountainbiker

Post by jelle_be »

guyve wrote:Hier de link voor de foto's van de Hagelandse Chrono.
Het duurt ongeveer 1 minut voor de pagina is opgeladen ( zijn een goede 900 foto's ) maar dan kan je snel door het album bladeren.
Veel plezier ermee.

http://picasaweb.google.be/guy.van.else ... directlink

MTB TEAM DERDAELE +
Zijn dit de foto's van de mannen in hun oranje t-shirts? Er zitten er in ieder geval een paar mooie tussen.

Heb niet alleen veel drinkbussen langs de kant gezien maar ook nog mensen die met hun fiets tot tegen de tafel rijden een beker nemen daar dan gulzig uit drinken en die dan met de overschot, plus hun eigen slijm, proper terug tussen de rest zetten. Als je de stoere en den echte wil uithangen doe dat dan thuis !!
Post Reply