Mij ferm gejeund en wss mijn tijd van vorig jaar verbeterd zonder risico's te nemen.
Parcours is gewoon prachtig , al die dennebossen en al die singletracks op die zanderige ondergrond. Als je meestal in W-Vlaanderen rijdt weet je dit wel te waarderen.
1 enorm minpunt en enorm frustrerend en zeker zo'n 7X te ver gereden en moeten terugkeren.
Die bepijling:
- te laat
- niet duidelijk
- te weinig
De meeste pijlen hingen in de bomen en hadden zowat hetzelfde kleur van de bladeren en dezelfde grootte. Een eenmalige keer stond er u bent te ver.
Als er al eens een stokje stond , kwam dit 10cm boven de grond en zat de pijl in het gras.
Waarschijnlijk te laat begonnen met bepijlen en geen tijd/plaats gehad om stokjes van 1m mee te nemen om zodoende voor de bocht reeds een paaltje te kunnen slaan. Het heeft geen zin om achter de bocht 4 pijlen in een boom te hangen om dat alleen de pijl daar kan bevestigd worden.
Ik ben een recreatieve rijder maar dit was toch niet meer te doen.
Wat me ook opviel in vergelijking met vorige jaren dat ik een gans aantal bikers tot 3X toe overstoken heb.
Een tip naar de organisatie : richt ook op zondag een recreatieve TT in met een langere afstand dan ga je een betere spreiding hebben tussen de chronorijders en de TT-rijders (die ook wel eens een lange afstand willen rijden).
Voor de rest geen klagen.
Volgende jaar 100% zeker terug , het parcours is veel te mooi om deze links te laten lliggen.