yesBumba wrote:@pertotal - Enkel de offroad stukken van de rode zitten er tussen![]()
@Nazgul - mooi, had jij trouwens ook niet je 1ste MTB ervaring opgedaan in Haacht![]()
Had ik trouwens de volgende dingen reeds vermeld :
Aan de start/finish is er randanimatie voorzien : een springkasteel voor de allerkleinste, een gekke fietsen parkoers /try out voor de kids en naast de gratis drinkebus & massage zal nu ook Passage Fitness kadootjes uitdelen
Za 05/06/2010 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
- jokkestoemp
- Mountainbiker
Post by jokkestoemp »
is juist kruispunt word volledig afgesloten van vrijdag avond tot maandag morgen. 
Het was indedaad een toffe snelle tocht, de pijltjes waren niet altijd even duidelijk maar ik kon er mee leven, maar een keer(na 6km) echt getwijfeld welke richting te volgen maar omdat er al wa volk terug gereden kwam wist ik waar niet naar toe te rijden.
door met iemand samen door te kunnen vlammen, een avs van 26 op de gps.
morgen toch terug richting ardennen, een paar bergskes pakken want die zaten er vandaag niet bij.
door met iemand samen door te kunnen vlammen, een avs van 26 op de gps.
morgen toch terug richting ardennen, een paar bergskes pakken want die zaten er vandaag niet bij.