L broek kopen ipv M....Hemd wrote:Ha, stiekem meegelezen ! Pas maar op, want ik weet uw huis wonen nu !Gij past dus in een maatje M?
Das door al dat lopen zekers?![]()
Ik start met de Niner en vaste vork. Sorry voor het gekraak onderweg, krijg het niet weg in de bracket, komt telkens terug.
Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ben juist gefrustreerd terug. Schitterend parcours, pracht weer, goede bevoorrading, benen ok, maar dan die pijltjes
.
Ben zonder overdrijven 8 keer verkeerd gereden, meestal in afdalingen. Dat heeft me zo'n 10-15 minuten gekost, naast veel energie en ook veel fut op het einde. In volle afdaling te ver rijden wil zeggen eerst vloeken omdat er geen pijltjes meer staan, draaien en dan terug bergop. Ben geen één afdaling nog vol aangegaan, want de kans bestond dat er ergens wel weer een pijltje (6x4 cm ongeveer schat ik, in het geel, perfect zoals de blaadjes waarop zonnestralen schijnen) half verscholen stond. Echt jammer voor het practparcours en mijn goede tijd... Na 3u28 binnen met de wetenschap dat er veel meer inzat....
En ik ben ongetwijfeld niet de enige aan de reacties aan de aankomst te merken...
Hopelijk volgend jaar gigantische duidelijk zichtbare pijlen.
Ben zonder overdrijven 8 keer verkeerd gereden, meestal in afdalingen. Dat heeft me zo'n 10-15 minuten gekost, naast veel energie en ook veel fut op het einde. In volle afdaling te ver rijden wil zeggen eerst vloeken omdat er geen pijltjes meer staan, draaien en dan terug bergop. Ben geen één afdaling nog vol aangegaan, want de kans bestond dat er ergens wel weer een pijltje (6x4 cm ongeveer schat ik, in het geel, perfect zoals de blaadjes waarop zonnestralen schijnen) half verscholen stond. Echt jammer voor het practparcours en mijn goede tijd... Na 3u28 binnen met de wetenschap dat er veel meer inzat....
En ik ben ongetwijfeld niet de enige aan de reacties aan de aankomst te merken...
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
+1Vissie2 wrote:Ben juist gefrustreerd terug. Schitterend parcours, pracht weer, goede bevoorrading, benen ok, maar dan die pijltjes![]()
.
- kleinpeereke
- Mountainbiker
Post by kleinpeereke »
rechts beneden op je scherm
sorry kon het niet laten, andere jaren hingen ze redelijk vlug uit in de kantine maar heb ze nu niet gezien, nog eventjes geduld zeker
sorry kon het niet laten, andere jaren hingen ze redelijk vlug uit in de kantine maar heb ze nu niet gezien, nog eventjes geduld zeker
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
+1000! Of hoeveel deelnemers waren er? Schandalig gewoon.skin wrote:+1Vissie2 wrote:Ben juist gefrustreerd terug. Schitterend parcours, pracht weer, goede bevoorrading, benen ok, maar dan die pijltjes![]()
.
-
Stumpi
- Mountainbiker
- Location: Seven Sola 29er SLX / Specialized Tarmac Pro / Specialized Stumpjumper Hardtail 1991
+1
Had blijkbaar de eerste controle al gemist. Had het pas door toen ik aan het brugje aan de aankomst na ongeveer 20km doorkwam, toen enkele bikers die mij eerder waren voorbij gestoken mij nog eens voorbij staken. Het probleem lijkt mij dat de personen die de paaltjes zetten het parcours niet aan dezelfde snelheid rijden in vergelijking ons. Hierdoor dus zeer dikwijls vol in de remmen moeten gaan, om terug op te trekken (maar allez, dat geldt voor iedereen, dus dat is eigenlijk geen nadeel tegenover anderen). Blijkbaar was ik niet de enige die de eerste controle gemist had. Ook een paar keer verkeerd gereden. Aan de finish dus 3u:54min en 81,7km, maar geen officiële tijd. Blijkbaar waren er met minder kilometers (rond de 80), maar die wel de 4 controles gepasseerd waren en dus ook een officiële tijd hebben. Blij dat ik al bij al goed gereden heb, maar toch ook wat ontgoocheld ...
Het zou nuttig zijn om te weten waar er controles staan zodat je daar een idee van hebt en misschien nog kan terugdraaien voor je stempel, maar ik begrijp natuurlijk dat er misschien oneerlijke mensen zijn die de kortste weg van controle naar controle rijden, dus dat er een zekere geheimhouding nodig is om geen wedstrijdvervalsing te hebben.
Had blijkbaar de eerste controle al gemist. Had het pas door toen ik aan het brugje aan de aankomst na ongeveer 20km doorkwam, toen enkele bikers die mij eerder waren voorbij gestoken mij nog eens voorbij staken. Het probleem lijkt mij dat de personen die de paaltjes zetten het parcours niet aan dezelfde snelheid rijden in vergelijking ons. Hierdoor dus zeer dikwijls vol in de remmen moeten gaan, om terug op te trekken (maar allez, dat geldt voor iedereen, dus dat is eigenlijk geen nadeel tegenover anderen). Blijkbaar was ik niet de enige die de eerste controle gemist had. Ook een paar keer verkeerd gereden. Aan de finish dus 3u:54min en 81,7km, maar geen officiële tijd. Blijkbaar waren er met minder kilometers (rond de 80), maar die wel de 4 controles gepasseerd waren en dus ook een officiële tijd hebben. Blij dat ik al bij al goed gereden heb, maar toch ook wat ontgoocheld ...
Het zou nuttig zijn om te weten waar er controles staan zodat je daar een idee van hebt en misschien nog kan terugdraaien voor je stempel, maar ik begrijp natuurlijk dat er misschien oneerlijke mensen zijn die de kortste weg van controle naar controle rijden, dus dat er een zekere geheimhouding nodig is om geen wedstrijdvervalsing te hebben.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Evenredig met de grootte van de pijltjes, hier mijn verslag: vooreerst proficiat aan de organisatie voro dit evenement... Twas de eerste keer dak hier kwam bollen en het moet gezegd: qua parcours uitstippelen was het in orde... Ook de bevs waren zoals het hoort, ik heb iedere keer maar een drinkbus aangenomen maar toch... En dan die bepijling, tja... Op een TT heb ik het zelden zo slecht geweten, laat staan op een chrono (waar je toch iets sneller rijdt)... Ik denk dat ik zo'n keertje of 5-6 verkeerd gereden ben, en ettelijke keren in de remmen omdat je twijfelt of je nog juist bent al dan niet... Tip voor de organisatie (dat was toch de 1e keer niet dat die mannen een chrono inrichtten???): als je in een bos een singletrack volgt en het parcours wijkt daarvan af, laat dan op één of andere manier weten dat je fout bent als je de singletrack blijft volgen. Nog ééntje: hang in een afdaling mss een pijltje of 4 VOOR de afslag, ipv erin... Hoe kan de uitslag kloppen? Ik had 78km en bij rondvraag bleek iedereen iets anders te hebben (tot aan 85km)... Soit, volgend jaar keer ik zeker terug, al was het maar om mijn tijd grondig te verbeteren... Want met die flanellen benen van vandaag was het strijden om binnen de 4h aan te komen...
het probleem van de pijltjes is vorig jaar al uitgelegd, ze zijn verplicht (door de stad aarschot als ik het mij goed herinner) om die te gebruiken.
ik ben in het begin ook een aantal keer verkeerd gereden en verschillende keer moeten remmen op een splitsing omdat er pas op het einde een pijltje stond. er zouden er ook wat vroeger moeten staan.
ik ben in het begin ook een aantal keer verkeerd gereden en verschillende keer moeten remmen op een splitsing omdat er pas op het einde een pijltje stond. er zouden er ook wat vroeger moeten staan.