Zo 06/06/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

dat die 10 die het zaterdag moeten doen het op zondag doen ...
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

phille wrote:dat die 10 die het zaterdag moeten doen het op zondag doen ...
U bent niet gauw tevreden he wanneer er een tocht is uitgepijld om er zo gemakkelijk over te denken. Wat denkt u van al het gedoe over vergunningen . het vrijgeven van stukken prive terrein waarover u eenmalig mag biken ???? enzovoort enzovoort ga toch fietsen man er komen nog meer weekenden om uw hobby te beleven!!! [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X groetjes tot zondag #-o #-o #-o #-o #-o
phille
Mountainbiker

Post by phille »

joske, ik rij in zoenk tenue, spreek me zondag gerust eens aan dan gaan we er samen eens een boomke over opzetten :-)
(allez als ge daar goesting in hebt he ...)
Swakke weet wat ik bedoel ...
joske uit breda
Mountainbiker

phille wrote:joske, ik rij in zoenk tenue, spreek me zondag gerust eens aan dan gaan we er samen eens een boomke over opzetten :-)
(allez als ge daar goesting in hebt he ...)
Swakke weet wat ik bedoel ...

Ik zal er zijn om 8.00. Ik vertrek altijd vroeg. Maar even voor de duidelijkheid naar deze Bredanaar toe ( een Ollander gaat mij te ver) wat bedoelt u met een "zoenk"tenue?/ Een mens is nooit te oud om te leren he.
(ben een jonge vent van 61) Ik zal starten in mijn Vacansoleil tenue en op mijn witte spec. 29er. Alles zal wel met een bedoeling zijn geweest. Ps als de pijlen zouden blijven hangen rij ik zeker ook die 82km. Zaterdags kan ik niet Fam. verplichtingen. Ajuu tot zondag makkers :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk:
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Rijd u 2x de 45 km dan heb je zelfs 90 km.
joske uit breda
Mountainbiker

Inrichters bedankt voor de schitterende tocht vandaag door jullie uitgepijlt
.!!Vroeg vertrokken . Nog lekker rustig en de temperatuur nog niet al te hoog.
Dacht even dat ik na 22,50 km verkeerd was gereden toen ik weer terug bij vertrek kwam maar dat bleek de pauzeplaats te zijn. Goed ingericht zo. Wat de bepijling betreft die was perfect ook al zijn ze zo klein maar het was overal meer dan duidelijk en voldoende aangegeven. Ook bij gevaarlijke passages meer dan voldoende signalisatie aanwezig!!! Jammer dat er op een bepaald stuk van het traject weer van die vervelende lui bezig zijn geweest om hier en daar wat pijlen te verwijderen. Maar al gauw bleek jullie bike team snel paraat om alles weer in goede banen te leiden. Verzorging en versnapering meer dan voldoende(toen ik er kwam althans en dat was best vroeg) Na de pauze weer vol goede moed vertrokken maar vanaf het begin wilden de benen niet mee. Denk toch dat de temperatuur en luchtvochtigheid aan mijn conditie knaagden. Was vandaag van plan om de 45 toer te doen maar kwam na de pauze een bord tegen met splitsing 20 km. Maar gekozen voor die richting zodat ik vandaag totaal 37.50 op de teller had staan. Was voor mij vandaag meer dan voldoende. Ik hoop niet dat later op de dag de onweders nog spelbreker zijn geweest daar er toch nog meer dan voldoende deelnemers er voor kiezen om laat te starten en ik thuis zag op Buienradar dat er een flinke storing in de buurt zou passeren. Ook best wel sneu dan voor de mensen die na afloop nog gebruik willen maken van het terras buiten. Al met al een schone toer gereden in jullie schoon Hageland. weer tot de volgende toer!!! :P :P :P :P 8) 8) 8) 8)
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

sjieken tocht!!! =D> =D> alleen mijne garmin kwam ni aan de beloofde 500 HM, jammer, want ik zat nekee goe vandaag, en da gebeurd ni dikwijls! desalnieteplus: tot volgend jaar!! =D> =D> =D>
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Het was een mooie tocht alleen was ik iets te laat (of veel te vroeg) vertrokken waardoor het de eerste 10-15 km nogal druk was, in begin was ik ook nie gewoon om naar die kleine pijlen te kijken waardoor ik een paar keer verkeerd gereden was en terug achter het pak moest aansluiten. maarja dan had ik gisteren maar de chrono moeten rijden zeker...

na een 14km even ingepikt in het treintje van "sportive bike team", dat draaide soepel maar op een bepaald moment stopte ze om te wachten op enkele clubleden en mocht ik alleen verder.

bevoorrading was niks op aan te merken, gewoon perfect.

na de bevoorrading ging het al wa vlotter, minder volk onderweg en wederom een mooi parcours.

toch een klein minpuntje, de 45 bleken er maar 40 te zijn maar zo een drama is dat nu ook weer niet...

GPS track is voor straks, ik zet hem bij op mijn wikilok pagina:

http://nl.wikiloc.com/wikiloc/user.do?name=Griffon
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

bram DR wrote:Rijd u 2x de 45 km dan heb je zelfs 90 km.
Da was een beetje van het goede teveel, mede omdat ik het deel na de bevoorrading toch wat minder vond. Maar dat eerste deel was dan ook wel =P~
Dus heb ik eerst de 45 gedaan, en daarna het eerste deel nog ne keer, in totaal goed voor een super TT van 65 km =D> =D> =D>
Dit voorjaar ne keer of 3 in deze streek geweest en altijd goe weer en een prachtige tocht. Ik kom hier dus nog terug...
BeeVee2
Mountainbiker

Post by BeeVee2 »

Wederom fantastische toer!! Proficiat aan de organisatie. Alleen mochten de pijltjes voor mij wa groter...

Van thuis uit vertrokken (Tessenderlo), zo de 45 gedaan. Daarna ben ik er nog voor een tweede keer aan begonnen, tenminste tot in de buurt van Averbode. Daar er terug af gegaan en zo naar huis gebold. Nog juist een terraske kunnen doen voor de regen!

Totaal 84,4 km en 750 hoogtemeters, AVS 24,8 km/h.
Astemblief!

Tot de volgende...

Ah ja, ik had ook maar 40 km ipv de beloofde 45? Heb schijnt wel een stukje afgesneden aan de windmolen, maar 5 km? Enfin, Het is goe geweest voor vandaag!
Post Reply