jip, tegen 8h45 ginder tp vo onze nummer af te halenjodelaietie wrote:Zie er al naar uit om morgen terug tussen de denappelbosjes te crossen.
Hoe zit dat met mijn collega's ?
Vertrekken early zoals voorzien?
Hagelandse crono 05/06/2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- patje !!!!
- Mountainbiker
Post by patje !!!! »
Alles klaar voor morgen , nog ne goeie nachtrust en t is ok .
Het zal zweten worden , dat is zeker , het word wel de droogste van de vier van de laatste jaren die ik gereden heb. Leuk.
michelin dry s gemonteerd.
Het zal zweten worden , dat is zeker , het word wel de droogste van de vier van de laatste jaren die ik gereden heb. Leuk.
michelin dry s gemonteerd.
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
Post by Tabula Rasa »
klaar voor "the double" ... morgen Langdorp, overmorgen Thuin. ga de bike ff gaan klaarzetten zie
Hoe? Gij weet mij wonen of wa?Hemd wrote:Ha, stiekem meegelezen ! Pas maar op, want ik weet uw huis wonen nu !Gij past dus in een maatje M?
Das door al dat lopen zekers?![]()
Ik start met de Niner en vaste vork. Sorry voor het gekraak onderweg, krijg het niet weg in de bracket, komt telkens terug.
Ik mag meelezen he jom, hemd mijn bijdrage geleverd.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- patje !!!!
- Mountainbiker
Re: inschrijving
Post by patje !!!! »
Ik ook niet , heb formulier al gedownload en dan kan je zo inschrijven , vertrekken , eens op site zien voor hoelaat je kan gaan.sloeberke wrote:ik ben niet op voorhand ingeschreven
kan ik ook nog ter plaatse inschrijven ??
Re: inschrijving
# Afhalen startpakket:patje !!!! wrote:Ik ook niet , heb formulier al gedownload en dan kan je zo inschrijven , vertrekken , eens op site zien voor hoelaat je kan gaan.sloeberke wrote:ik ben niet op voorhand ingeschreven
kan ik ook nog ter plaatse inschrijven ??
Daginschrijving: tussen 09u45 en 11u45
# Vertrek:
Daginschrijving: tussen 10u00 en 12u00