Za 05/06/2010 Lovendegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
brunonaess
- Mountainbiker
- betonboerke
- Mountainbiker
Lovendegem
Post by betonboerke »
Jong talent (maar een beetje traag) goeie kopman ( maar een beetje oud )pimke wrote:ok betonboerkejij bent de kopman ik het talent haha
-
old walker
- Mountainbiker
Re: Lovendegem
Post by old walker »
wat moeten we daar op antwoordenbetonboerke wrote:Jong talent (maar een beetje traag) goeie kopman ( maar een beetje oud )pimke wrote:ok betonboerkejij bent de kopman ik het talent haha
Deze voomiddag de 75km gebold.
Overal droog en beetje veel weg.
Gelukkig enkel mooie stukken langs de vaart.
Niet direct een tt om op mijn verlanglijst te zetten maar de km's zitten toch terug in de benen.
Wel organisatie die er werk van maakt. Daar niet direct opmerking over.
Zie maar naar de ruime en gratis bewaakte fietsparking.
Overal droog en beetje veel weg.
Gelukkig enkel mooie stukken langs de vaart.
Niet direct een tt om op mijn verlanglijst te zetten maar de km's zitten toch terug in de benen.
Wel organisatie die er werk van maakt. Daar niet direct opmerking over.
Zie maar naar de ruime en gratis bewaakte fietsparking.
de rit zelf is niet om over naar huis te schrijven
de stops waren wel goed genoeg van alles de rit veel te veel baan de bepijling was goed de gratis bewaakte fietsen stalling natuurlijk goed
de afspuitstand was er maar er moet wel water uit komen de brandslang was niet aan gesloten
dus al bij al de organisatie was goed de rit slecht
75 gereden deze morgen in gezelschap van een lokale biker die duidelijk veel parcourskennis had. Was een echt vlamtochtje waar je hoog gemiddelde kan halen. Zat naar einde toe wel nogal wat road in, doch stoorde mij niet bij dergelijke temperaturen. Ook enkele stukken aangedaan die vorige week in Lotenhulle zaten. Bevoorradingen, bepijling en organisatie waren OK.