Rijden jullie toch verkenningsritme (20km/h gemiddeld).
Summer Bike Festival 2010
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Bikers in kom uit Boom en zou wel eens graag een ritje meedoen al vrees ik dat ik met mijn conditie niet echt zal kunnen volgen.

Nog niet bekan :)
De verkenningsritten hebben niet als doel op snel de route af te rijden maar om mensen die eventueel willen helpen tijdens sbf vertrouwd te maken met het parcours.
je mag de verkenningsritten en binnenkort de bepijlingsritten niet zien als een "normale rit" met een normaal bike gemiddelde. we rijden rustig op't gemakske een deen van de route om te kijken of alles er nog goed uitziet of we pakken nen boer vast en vragen of we op zijn veld mogen rijden.
mvg
Havik
De verkenningsritten hebben niet als doel op snel de route af te rijden maar om mensen die eventueel willen helpen tijdens sbf vertrouwd te maken met het parcours.
je mag de verkenningsritten en binnenkort de bepijlingsritten niet zien als een "normale rit" met een normaal bike gemiddelde. we rijden rustig op't gemakske een deen van de route om te kijken of alles er nog goed uitziet of we pakken nen boer vast en vragen of we op zijn veld mogen rijden.
mvg
Havik
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Post by PhilippeBiker »
Helaas ga ik Zondag in Bornem bike,de tocht van de greenbikers anders had ik wel meegewillen.Tot Bikes

@PhilippeBiker: geen probleem , met uitzondering van volgende week zondag (verkiezingen) rijden we elke week opnieuw.
Voor de andere forumleden , we zijn nog steeds op zoek naar vrijwilligers die willen meehelpen bij het uitpijlen, zonebewaking, opbouwwen, enz.
met het uitpijlen beginnen we 9/10 reeds donderdag voor het sbf (zal nog bevestigd worden)
We kunnen jullie hiervoor helaas geen vette pree uitbetalen , wel voorzien van eten, drinken en onze dankbaarheid.
mensen die willen komen helpen stuur even je gegevens en dagen dat je kan / wil helpen door via pm.
alvast bedankt
Havik
Voor de andere forumleden , we zijn nog steeds op zoek naar vrijwilligers die willen meehelpen bij het uitpijlen, zonebewaking, opbouwwen, enz.
met het uitpijlen beginnen we 9/10 reeds donderdag voor het sbf (zal nog bevestigd worden)
We kunnen jullie hiervoor helaas geen vette pree uitbetalen , wel voorzien van eten, drinken en onze dankbaarheid.
mensen die willen komen helpen stuur even je gegevens en dagen dat je kan / wil helpen door via pm.
alvast bedankt
Havik
-
Thomas Cools
- Mountainbiker
Ik heb al aan Farmer laten weten dat ik op zaterdag mee wil helpen met de zonebewaking. Ik weet wel nog niet wanneer ik kan komen rijden. Ik hoop zondag 20 juni, want da's de enige dag dat ik nog vrij heb. Anders rij ik op de dag zelf wel op de gps. Je mag me de track altijd doorsturen naar susxt at telenet.be dan kan ik het op voorhand al eens bekijken.Havik wrote:@PhilippeBiker: geen probleem , met uitzondering van volgende week zondag (verkiezingen) rijden we elke week opnieuw.
alvast bedankt
Havik