Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

bollie wrote:Hallo Alex...Jaja...ook dit jaar weer Limburgs mooiste .Nog 1 week te gaan ..Ik ben er dit jaar wel klaar voor..hopelijk krijgen we lekker weer en als ik zo naar de voorspellingen kijk ziet het er goed uit.Misschien kom ik je nog wel tegen...zal wel druk zijn .Ik hoop rond een uur of 8.30 - 9 te starten .Mocht ik je daar niet zien , dan wel in Spanje...aftellen maar
Starten denk om 09:30 voor de 70 - 90 km. Ligt eraan of we goed blijven rijden :lol:

Weer belooft mooi te zijn...zal weer een mooie dag worden...
Mocht ik je niet zien dan houden we wel contact.

Fiets ze..
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

univega wrote:Hey, rustig aan he mannen, ik ben 50 geworden en wil nog wel kunnen volgen.
Voor de echte durvers heb ik een specialleke in petto :)) Coyote droomt er al van :))

Kan niet wachten dan... hopelijk zien we elkaar daar voor het specialleke =D>
En met dat volgen zal zeker andersom zijn...
//Reesbiker
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Alex..

ik zal er ook om ongeveer 09.30 zijn en ga voor de 85 km ..Het zal wel lekker warm worden .Neem genoeg te drinken mee he ?!!...camelbag heb ik al klaar liggen ..moest hem wel goed schoon maken want ik had deze sinds oktober niet meer gebruikt .Misschien zie ik je morgen nog wel...zal een beetje opletten ..ik rij alleen...nou ja alleen...met nog enkele honderden ..hahahaha...later
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Met dit weer zal het genieten zijn . 8)
den ben
Mountainbiker

Post by den ben »

hallo gasten, ik heb me vorig jaar zo geamuseerd in de streek van platja d'aro, dat we dit jaar het nog eens over doen, nl van 15 tot 29 juli.
Ik hoop dan ook nog eens een paar keer mee te rijden met jullie (als jullie dit toestaan natuurlijk).
Ik was diegene die vorig jaar 1 keer ben mee geweest richting tossa met het oranje shirt en canyon fiets.(ben dan zelfs lelijk gevallen achter den brommer).
Kurt, heb je nog altijd hetzelfde spaanse gsm nummer als vorig jaar?

greetz den ben
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Natuurlijk mag je mee, maar je weet, we sturen U eerst de eerste 40 km achter de trial van Erwin he :-D
Mijn spaanse nummer is nog steeds in gebruik. (natuurlijk alleen als ik ginder ben he).
Groeten
Kurt
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Zo...ik lees dat er weer mooie afspraken worden gemaakt .Gaat dus weer gezellig worden ...nog 4 weken en ik mag weer ...Weet je al wanneer je er bent Kurt ? Vandaag Limburgs mooiste gefiets..85 km-tertjes in de warme zon .Zo af en toe leek het echt op Spanje..zeker de klimmetjes in de volle zon ..heerlijk warm en heel stoffig...echt het Spanje gevoel..Ik ben er al helemaal gereed voor Kurt...nog even 4 weken met de fiets naar het werk en dan begint het echte werk weer.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Als je limburgs mooiste gereden hebt, ben je klaar om naar spanje te vertrekken :)
Een juiste datum wanneer ik ginder ben weet ik nog niet, ik kom samen met mijn ouders, vermoedelijk ben ik de 6de juli ginder.
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

bollie wrote:Zo...ik lees dat er weer mooie afspraken worden gemaakt .Gaat dus weer gezellig worden ...nog 4 weken en ik mag weer ...Weet je al wanneer je er bent Kurt ? Vandaag Limburgs mooiste gefiets..85 km-tertjes in de warme zon .Zo af en toe leek het echt op Spanje..zeker de klimmetjes in de volle zon ..heerlijk warm en heel stoffig...echt het Spanje gevoel..Ik ben er al helemaal gereed voor Kurt...nog even 4 weken met de fiets naar het werk en dan begint het echte werk weer.
Hee Bollie,

Heb de 70 km gereden. Doordat we lang in de file stonden die morgen, maar een kortere route genomen. Leek inderdaad wel op Spanje qua temp. 3 uur en 58 min erover gedaan. (72 km) En dat koude biertje aan de finisch smaakte weer erg lekker. Ik vond het wel veel asfalt, dat was wat minder. De gr. en hopelijk zien we elkaar in Spanje. Alex
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Kurt...Prima...zal ik je wel sms-en als ik er ben want dan ben jij er ook bijna ...gaan we mooie tochten verkennen voor de rest .
@ Alex...wat een ellende die file...heb er bijna 2 uur over gedaan over de laatse 6 km ..stapte pas om 11:30 op de fiets ....maar toen ik er eenmaal op zat ..had ik er ook wel zin in..toch de 85 gedaan omdat het zo lekker weer was in 4:30 uur.Het ging dan ook wel erg lekker.Vond het alleen bij de rustpunten erg druk .Ik moet zelfs bij de 2 de post 15 minuten in de rij staan voor drinken..maar goed ..vond het toch wel weer erg leuk om te doen
Post Reply