Een succesvol iemand zoals jij kan daar toch wel tegen zeker?Mister T. wrote:verdikke. die portemonnee zal weer flinterdun zijn tegen het einde van het jaar...
Cannondale 2011 - Scalpel
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
- Mister T.
- Mountainbiker
Een mens moet prioriteiten stellen hé...Herder Steven wrote:Een succesvol iemand zoals jij kan daar toch wel tegen zeker?Mister T. wrote:verdikke. die portemonnee zal weer flinterdun zijn tegen het einde van het jaar...
Soit, eigenlijk is dat nu ook weer niet zooo duur: ge kunt er amper een premium prijsduif mee kopen...
- Mister T.
- Mountainbiker
En laat ons eerst eens afwachten in welke maten ze beschikbaar zullen zijn.Jakke1 wrote:Die gebogen bovenbuis bij de Large-modellen vond ik niet zo mooi maar met die knik erin vind ik ze wel super.
Ik zie immers zeer veel Rize Mediums rondrijden, en die zijn 18 inch. Rize maten zijn S/17, M/18 en L/19. Vind ik persoonlijk beter, omdat je dan nog beter een maat kan kiezen die op jou afgestemd is.
Scalpel maten zijn S/18, M/17 en L/19.
Ik hoop persoonlijk (ik heb een Rize 18inch) dat de scalpel er in 18 komt. Zou ideaal zijn!
Awel, dat zou nu eens ideaal zijn... want dat is de reden waarom er nog geen carbon Scalpel in mijn garage staat. Mijn oude Scalpel is een 18,5" en de RZ is een 18" en op beiden zit ik perfect!Mister T. wrote:Ik hoop persoonlijk (ik heb een Rize 18inch) dat de scalpel er in 18 komt. Zou ideaal zijn!
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
Ik heb bij den bruno zo eenstje liggen....Hopelijk heeft hij ze nog ni doorverkochtRigolleM wrote:
+
Is volgens mij het laagste gewicht dat ik gezien heb, maar ik heb toch verkozen voor de XC3 Si stuurpennen wegens hun stijfheid