Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Als er amateur MTBers zijn die dat gebruiken zijn dit toch mensen waar we beter medelijden zouden mee hebben. Ik zou toch in de Vlaamse Ardennen gaan fietsen ipv in de Alpen hoor en met het geld van da moteurken zou ik nen duurdere velo kopen
Waar zijn we toch mee bezig jongens
Ik denk dat we in de eerste plaats MTBen omdat we dit tof vinden en het ons een beetje in shape houdt ook zeker
voor mensen die fysiek niet meer in orde zijn of revalideren of dergelijke kan ik het nog verstaan.. kunnen ze toch nog fietsen hetzij met een beetje hulp
maar persoonlijk hou ik toch teveel van de streling van mijn ego als ik weer op eigen kracht een enorme helling opgeraakt ben
't is precies cancellara, de manier waarop hij wegstoomt van dat groepje wielertoeristen na zijn knopje te hebben ingedrukt
we gaan de komende maanden en jaren zien of cancellara met een treintje in zijn fiets rondreed, ik vrees voor boonen en co dat het cancellara zelf is die de trein is
Als Cancellara een moteurken had dan had den Boonen er ook eentje want zoveel trager reed hij nu ook weer niet he in de RVV.
Ik denk eerder dat er slechte verliezers in het spel zitten