Zou best kunnen, dat is Herder Steven zijn lus... Die hing waarschijnlijk te hoogS-Biker Gino wrote:Aan de Herders, der hangt daar hier en daar (Livierenbos gedeelte naar/bij Everbeek Brakel) nog een blosopijlken, wat denkt ge 1 Enama per pijlke dak terug brengJust kidding???
3de Herdermarathon - 22/05/10 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Herder Ronny
- Mountainbiker
Post by Herder Ronny »
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Perro, gij got dor iedere keer over zijn, ikke dus nietEl Perro Diablo wrote:Tss, lot me efkes in de waan eh zeg...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Neje, in 2 pogingen, den 1ste keer ging vlot, mor er lag ne 26" Linskey in de weg waar ik overviel, den 2de keer gerokte ik nie in mijne trapper, dus mor nipt erover....
3 jaar geleden me klein wielen ging het vlot, mor 'k denk da die toen beter lag, enfin, makkelijker, beter ligt 'em nu.
3 jaar geleden me klein wielen ging het vlot, mor 'k denk da die toen beter lag, enfin, makkelijker, beter ligt 'em nu.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Kijk is goe oep dieje leste foto, nor mijne nek, da zen spieren joenghe.caketuSS wrote:Hola, denk toch nekeer aan diene jongen zijne nek!!
Hij is al zo dik
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Levi ging de woensdag na onze marathon de lus nog eens volledig afrijden...Herder Ronny wrote:Zou best kunnen, dat is Herder Steven zijn lus... Die hing waarschijnlijk te hoogS-Biker Gino wrote:Aan de Herders, der hangt daar hier en daar (Livierenbos gedeelte naar/bij Everbeek Brakel) nog een blosopijlken, wat denkt ge 1 Enama per pijlke dak terug brengJust kidding???
Das dus niet alleen op ons forum dat er gelachen wordt met m'n lengte, hier ook al...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Zolang zijn "spulleke" in mijn zitbuis zit, is't goed, als ik wa voel....dan is er str..t on de knikker.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Hoe weten die da allemaal van uw lengte?Herder Steven wrote: Das dus niet alleen op ons forum dat er gelachen wordt met m'n lengte, hier ook al...![]()