Zo 06/06/2010 Bornem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Ook wij met onze Muddevils wintertocht zullen gebruik maken van enkele singletracks waarover sprake ,met ook nog enkele nieuwtjes daar direct in de buurt :wink:

We zijn al 2 maand geleden gaan verkennen in de buurt ,en kennen dus ook de nieuwe stukken met de brugjes etc... ,mooi he :wink: ,en 't zal nog
mooier worden :lol:
Trouwens ik weet nog een mooi bos liggen waar we door kunnen ,maar ... da's voor volgend jaar !

Alvast veel succes komende zondag Greenies =D> , en er zullen zeker muddevils aan de start staan !
snoäsen bok
Mountainbiker

Post by snoäsen bok »

Triple-T wrote:
butcher wrote:Ook bij de veldploeters uit Lokeren staat deze op de agenda, vorig jaar ook gereden , de grootste afstand + heen en terug met de fiets
wanneer en waar vertrekken jullie in Lokeren, dan kan ik mijn wagonnetje aanpikken op weg naar Bornem
Er is afgesproken om in Lokeren (aan het rond punt op de rozen ( walabi)) te vertrekken om 7u30, ik weet niet waar en wanneer je dan je wagonnetje kan aanpikken :-)

grts
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

lukke wrote:en de Sas bikers ook natuurlijk. Voor ne keer dat de tocht van de greenbikers niet op de dag van de verkiezingen is. :lol: en niet na de regiotoer. :wink:
Zwijg me van die verkiezingen!Ik "mag" mijn zondag opofferen om te gaan bijzitten :evil: .
Trouwens, spijtig dat jullie brugbergrace op 4 juli is,Ik ga dan naar een festivalleke in Werchter :-) .
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

Gezien de warme temperaturen die ze voorspellen en de 72 km afstand, is het mogelijk om de drinkbus op de bevoorrading te laten hervullen (kan er maar 1 op de fiets hangen) of neem ik beter de 3l camelbak ?
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

snoäsen bok wrote:
Triple-T wrote:
butcher wrote:Ook bij de veldploeters uit Lokeren staat deze op de agenda, vorig jaar ook gereden , de grootste afstand + heen en terug met de fiets
wanneer en waar vertrekken jullie in Lokeren, dan kan ik mijn wagonnetje aanpikken op weg naar Bornem
Er is afgesproken om in Lokeren (aan het rond punt op de rozen ( walabi)) te vertrekken om 7u30, ik weet niet waar en wanneer je dan je wagonnetje kan aanpikken :-)

grts
bedankt voor de info, misschien rij ik wel mee, 'k ging normaal wel iets later vertrekken

ik woon op de kop, langs walibi passeer ik zowieso
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

ik kom toch, eindwerk is reeds afgegeven.
kzal nog wa volk proberen meepakken, maar desnoods kom ik alleen.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

w84me wrote:Gezien de warme temperaturen die ze voorspellen en de 72 km afstand, is het mogelijk om de drinkbus op de bevoorrading te laten hervullen (kan er maar 1 op de fiets hangen) of neem ik beter de 3l camelbak ?
No problemo 8) !Je kan zowel Leppin sportdrank als water bijvullen op de 3 bevoorradingen.
w84me
Mountainbiker

Post by w84me »

bip bip wrote:
w84me wrote:Gezien de warme temperaturen die ze voorspellen en de 72 km afstand, is het mogelijk om de drinkbus op de bevoorrading te laten hervullen (kan er maar 1 op de fiets hangen) of neem ik beter de 3l camelbak ?
No problemo 8) !Je kan zowel Leppin sportdrank als water bijvullen op de 3 bevoorradingen.

Dat is =D> , met water kom ik toe
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Heb zeer goede herinneringen aan deze tocht dus bergpallieters komen zeker met een gemengde delegatie(tje) afgezakt naar Bornem.....
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Het parcours is gemaaid. Op 2 plaatsen is het licht aangepast zodat het veiliger wordt ( oversteekplaatsen) . Er zullen minstens 30 gevaarsborden hangen langs de tocht , negeer ze niet ,ze wijzen steeds op een mogelijk gevaarlijk punt. Beter eentje teveel dan een te weinig . Vorig jaar ben ik op een kruispunt geschept door een auto . Er stond geen gevaarsbord en ik nam onoplettend mijn" voorrang van links ". Gekneusde schouder, gekneusde heup en de familiale verzekering moeten aanspreken , het is te vermijden.
Post Reply