RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Misschien wel even goed dan tetten, is dat mn Flash-framepje eindelijk is aangekomen bij de lbs... Zaterdag of maandag ga ik er achter. Al wacht ik nog op een aantal essentiële onderdelen om te kunnen biken. Remmen (tegenwoordig enkel bergop nodig
), zadelpen, stuur + pen...
En dan afscheid pakken van het Taurine-frame dat al sinds november achter de deur van de slaapkamer stond...
En dan afscheid pakken van het Taurine-frame dat al sinds november achter de deur van de slaapkamer stond...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Bwaa, zo om de 2 jaar mag er eens iets serieus aan kapot gaan...duff wrote:kzen curieus
veel chance ermee he
Kzen benieuwd, vooral omwille van de looks. Small is echt een mega-klein kadertje hoor... Zal me overal goed kunnen over, op en tussen wringen...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
De Teamkleuren aja... Minder moet ik niet hebben.
Zal eens bellen als ik mn racer heb. Met trainen bedoel ik immers op de baan rijden...
Zal eens bellen als ik mn racer heb. Met trainen bedoel ik immers op de baan rijden...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Gaade gij ook beginnen, zie mor rap da ge in't veld zitHerder Steven wrote: Met trainen bedoel ik immers op de baan rijden...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
Wachten...gelijk mee de duiven... :D
- remmen zijn besteld / ergens begin juli
- stuurtje besteld / termijn???
- custom stuurbuis besteld / termijn???
- op 5 juli wordt het frame afgeplakt door New Bike Concept ofzoiets uit NL en dan kan ik verder monteren...
- zadel op komst
- andere Lefty op komst
...
Nog ff geduld Kenny. Op mijne FB staat een foto van een halve Flash. ;D
- remmen zijn besteld / ergens begin juli
- stuurtje besteld / termijn???
- custom stuurbuis besteld / termijn???
- op 5 juli wordt het frame afgeplakt door New Bike Concept ofzoiets uit NL en dan kan ik verder monteren...
- zadel op komst
- andere Lefty op komst
...
Nog ff geduld Kenny. Op mijne FB staat een foto van een halve Flash. ;D