Za 05/06/2010 Lovendegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

veeteeteetje wrote:
pandasan wrote:de vtt van 75km gaat richting drongen langs de leie ,zo naar landegem naar merendree,langs het kanaal waar die zavelputten liggen en dan terug naar hansbeke ,bellem ,zomergem ,lovendegem.
Maw der zitten wat stukken in van de grote lus van Lotenhulle???
Merendree, Bellem en Hansbeke zal je zeker herkennen!
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

Gezien ik zaterdag ni kan deelnemen zal ik zeker op zondag aanwezig zijn voor de 75km.
De eerste keer in deze streek, gezien ik meer opteer voor Vlaams-Brabant, Vlaamse Ardennen en Waasland, dus eigenlijk totaal uit mijn richting, maar het proberen waard gezien de 75km!
Ik zou zeggen verras ons! :wink:

www.dzm.be
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

we zouden afkomen met een man of 3 maar is er een splitsing op de 75 km als we de 40 km nemen dat we uitkomen rondt de 55 km groetjes :-D
Giobiker
Mountainbiker

Post by Giobiker »

Mannen, let op bij het parkeren van jullie wagens dat het reglementair gebeurd he want jullie zitten in Lovendegem, ze hebben daar schrijfgrage flikken ze, remember? 8)

Groeten
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Giobiker wrote:Mannen, let op bij het parkeren van jullie wagens dat het reglementair gebeurd he want jullie zitten in Lovendegem, ze hebben daar schrijfgrage flikken ze, remember? 8)

Groeten
Dat gras zal nu toch al wat gegroeid zijn, niet ? :-D :wink:
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

heb vorige keer ook een briefje tussen de ruitewisser gekregen ,maar door toedoen van de organisatie is het tot een verwittiging gebleven,dit mag ook eens gezegd worden .hopelijk deze keer geen gezever met de politie van lovendegem en hebben ze deze keer wat beters te doen op een zonnigge zaterdagmorgen ,want ze voorspellen prachtig weer voor zaterdag,wat moeten we nog meer hebben hé 8) 8)
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

pimke wrote:we zouden afkomen met een man of 3 maar is er een splitsing op de 75 km als we de 40 km nemen dat we uitkomen rondt de 55 km groetjes :-D
julli kunnen 75 rijden 40 is genoeg voor mij #-o [-o<
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

old walker wrote:
pimke wrote:we zouden afkomen met een man of 3 maar is er een splitsing op de 75 km als we de 40 km nemen dat we uitkomen rondt de 55 km groetjes :-D
julli kunnen 75 rijden 40 is genoeg voor mij #-o [-o<
40km is echt te weinig voor zo'n talent als jij!!! We gaan onze kopman nen keer echt kop laten doen!! =D> =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Besloten om zaterdagmorgen hier te starten voor de 75 km.
Nog nooit vanuit Lovendegem gestart.
Het is dus ne keer iets anders.
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

ok betonboerke 8) jij bent de kopman ik het talent haha :-({|=
Post Reply