doe da goe hé Bull daxkie !!!!bull daxkie wrote:ik start ook voor de eerste keer in een chrono, zullen wel zien wat het geeft, die 80km mtb:d ik hoop op een tijd rond de 4u ofzoiets:d
ook succes aan de andere SBikers !
Post by Tabula Rasa »
2,6 bar is toch veel te veel, en een zwaargewicht ben je nu ook nie echt hé.Gertje666 wrote:Ben vandaag is gaan bandjes uittesten in het hageland(ben woonachtig te baal dus geen probleem om rap naar huis te rijden en andere wiel te steken.)Mijn ondervindingen zijn rijdend met ZTR nptubes:
Met mijne versleten RoRo nog het minste probleem
FuFred gescheurd in Rillaar richting autostrade op een stuk off road met veel steen afval( van de ene af de andere sluikstorter)maar stukje power folie in gestoken en binnenband en naar huis.
RaRa is me heel goed bevonden alleen in het bosberg gedeelte (dat ik zondag heb gedaan ) is hij me tegen gevallen.
Dus mijn versleten RoRo erop gesmeten ene bloso van Rotselaar en Aarschot gedaan en eigenlijk nergens geen
troubels gehad.
Dus conclusie:Versleten materiaal NIET wegsmijten.
Moet er wel even nog bij vermelden ,ik zelf ben geen light weight.1.81m voor 76 kg en geen klein verzet pedaleur, altijd met vooraan en achteraan het zelfde profiel en 2.6 bar.
Post by Zotte Marre »
Ik weeg evenveel en ben van plan er 1 bar MINDER in te steken, dan hebt ge geen profiel meer nodig!G-love wrote: 2,6 bar is toch veel te veel, en een zwaargewicht ben je nu ook nie echt hé.
Ik ben zondag ook op de bosberg weest biken met racing ralphs ong 2 bar in en nergens in de problemen gekomen. Dus misschien eens proberen om met minder bar te rijden.Gertje666 wrote:Ben vandaag is gaan bandjes uittesten in het hageland(ben woonachtig te baal dus geen probleem om rap naar huis te rijden en andere wiel te steken.)Mijn ondervindingen zijn rijdend met ZTR nptubes:
Met mijne versleten RoRo nog het minste probleem
FuFred gescheurd in Rillaar richting autostrade op een stuk off road met veel steen afval( van de ene af de andere sluikstorter)maar stukje power folie in gestoken en binnenband en naar huis.
RaRa is me heel goed bevonden alleen in het bosberg gedeelte (dat ik zondag heb gedaan ) is hij me tegen gevallen.
Dus mijn versleten RoRo erop gesmeten ene bloso van Rotselaar en Aarschot gedaan en eigenlijk nergens geen
troubels gehad.
Dus conclusie:Versleten materiaal NIET wegsmijten.
Moet er wel even nog bij vermelden ,ik zelf ben geen light weight.1.81m voor 76 kg en geen klein verzet pedaleur, altijd met vooraan en achteraan het zelfde profiel en 2.6 bar.
Dan moet ge wel twee keer zo hard trappen met uw platte bandenZotte Marre wrote:Ik weeg evenveel en ben van plan er 1 bar MINDER in te steken, dan hebt ge geen profiel meer nodig!G-love wrote: 2,6 bar is toch veel te veel, en een zwaargewicht ben je nu ook nie echt hé.'t Ligt daar allemaal droog veronderstel ik, tegen zaterdag zal het (weeral) stof zijn.