Hagelandse crono 05/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

bull daxkie wrote:ik start ook voor de eerste keer in een chrono, zullen wel zien wat het geeft, die 80km mtb:d ik hoop op een tijd rond de 4u ofzoiets:d
doe da goe hé Bull daxkie !!!! :wink:
ook succes aan de andere SBikers !
Tabula Rasa
Mountainbiker

Post by Tabula Rasa »

wordt genieten dit weekeinde: zaterdag de Hagelandse zondag marathon in Thuin, en dit onder een blakende zon.
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

beetje eerlijk zijn he:-)
duff
Mountainbiker

Post by duff »

BULL150 wrote:
bull daxkie wrote:ik start ook voor de eerste keer in een chrono, zullen wel zien wat het geeft, die 80km mtb:d ik hoop op een tijd rond de 4u ofzoiets:d
doe da goe hé Bull daxkie !!!! :wink:
ook succes aan de andere SBikers !
en Bull150, doede gij niet mee? :)
Gertje666
Mountainbiker

Post by Gertje666 »

Ben vandaag is gaan bandjes uittesten in het hageland(ben woonachtig te baal dus geen probleem om rap naar huis te rijden en andere wiel te steken.)Mijn ondervindingen zijn rijdend met ZTR nptubes:
Met mijne versleten RoRo nog het minste probleem
FuFred gescheurd in Rillaar richting autostrade op een stuk off road met veel steen afval( van de ene af de andere sluikstorter) :evil: maar stukje power folie in gestoken en binnenband en naar huis.
RaRa is me heel goed bevonden alleen in het bosberg gedeelte (dat ik zondag heb gedaan ) is hij me tegen gevallen.
Dus mijn versleten RoRo erop gesmeten en :evil: e bloso van Rotselaar en Aarschot gedaan en eigenlijk nergens geen :evil: troubels gehad.
Dus conclusie:Versleten materiaal NIET wegsmijten.
Moet er wel even nog bij vermelden ,ik zelf ben geen light weight.1.81m voor 76 kg en geen klein verzet pedaleur, altijd met vooraan en achteraan het zelfde profiel en 2.6 bar.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Gertje666 wrote:Ben vandaag is gaan bandjes uittesten in het hageland(ben woonachtig te baal dus geen probleem om rap naar huis te rijden en andere wiel te steken.)Mijn ondervindingen zijn rijdend met ZTR nptubes:
FuFred gescheurd in Rillaar richting autostrade op een stuk off road met veel steen afval( van de ene af de andere sluikstorter) :evil: maar stukje power folie in gestoken en binnenband en naar huis.
RaRa is me heel goed bevonden alleen in het bosberg gedeelte (dat ik zondag heb gedaan ) is hij me tegen gevallen.
Dus mijn versleten RoRo erop gesmeten en :evil: e bloso van Rotselaar en Aarschot gedaan en eigenlijk nergens geen :evil: troubels gehad.
Moet er wel even nog bij vermelden ,ik zelf ben geen light weight.1.81m voor 76 kg en geen klein verzet pedaleur, altijd met vooraan en achteraan het zelfde profiel en 2.6 bar.
2,6 bar is toch veel te veel, en een zwaargewicht ben je nu ook nie echt hé.
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

G-love wrote: 2,6 bar is toch veel te veel, en een zwaargewicht ben je nu ook nie echt hé.
Ik weeg evenveel en ben van plan er 1 bar MINDER in te steken, dan hebt ge geen profiel meer nodig! ;-) 't Ligt daar allemaal droog veronderstel ik, tegen zaterdag zal het (weeral) stof zijn.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Gertje666 wrote:Ben vandaag is gaan bandjes uittesten in het hageland(ben woonachtig te baal dus geen probleem om rap naar huis te rijden en andere wiel te steken.)Mijn ondervindingen zijn rijdend met ZTR nptubes:
Ik ben zondag ook op de bosberg weest biken met racing ralphs ong 2 bar in en nergens in de problemen gekomen. Dus misschien eens proberen om met minder bar te rijden.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Zotte Marre wrote:
G-love wrote: 2,6 bar is toch veel te veel, en een zwaargewicht ben je nu ook nie echt hé.
Ik weeg evenveel en ben van plan er 1 bar MINDER in te steken, dan hebt ge geen profiel meer nodig! ;-) 't Ligt daar allemaal droog veronderstel ik, tegen zaterdag zal het (weeral) stof zijn.
Dan moet ge wel twee keer zo hard trappen met uw platte banden :-D

Persoonlijk rij ik met 2,6 bar druk. Ben wel gene lichte jonge (91kg droog aan de haak).
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

ik rij met 3.5 bar en ben 100kilo :cry:
Post Reply