Zo 06/06/2010 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nameeb
- Mountainbiker
- Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er
Na onze testrit van gisteren de echte kilometers gemeten. De aangekondigde afstanden waren 28 , 42 , 55 , en 72 km . De werkelijke zijn 29 , 43 , 57 en 73 km . Opgepast : enkele van de nieuw ontdekte stukjes parcours zijn energievretend . Het ene ligt in een stuk waar alle afstanden passeren , het andere is voorbehouden voor de 2 grootste afstanden. De 29 en 43 krijgen hun bevoorrading praktisch in het midden van hun tocht . De 57 km krijgt 2 maal te eten en op de langste afstand mag men 3 keer langs tafel passeren. Op sommige plaatsen is het oppassen voor gladde brugjes , al had dit veel te maken met de regen gisteren. Tot zondag
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
Hopelijk is mijn nieuw frame op tijd
,frame-breukje gehad en dat komt nu wel zeer ongelegen als klein-brabander met Bornem in het verschiet
Foto's zien er alleszins zeer belovend uit
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
te veel power zeker,ghostbikerGhostbiker Mrc wrote:Hopelijk is mijn nieuw frame op tijd![]()
,frame-breukje gehad en dat komt nu wel zeer ongelegen als klein-brabander met Bornem in het verschiet
![]()
- Vintage Biker
- Mountainbiker
Post by Vintage Biker »
Het is al bijna woensdag.......Dacuba wrote:Nu zondag gaan wij het parcours verkennen. Hierna zullen we dan zeker een parcoursomschrijving kunnen geven !
- Dacuba
- Mountainbiker
Nameeb heeft de uitleg toch al gedaan...Vintage Biker wrote:Het is al bijna woensdag.......Dacuba wrote:Nu zondag gaan wij het parcours verkennen. Hierna zullen we dan zeker een parcoursomschrijving kunnen geven !
In ieder geval: het maximum is zeker uit de streek gehaalt ! Nonnebos zal weer een grote speeltuin worden.
- Aussie Angus
- Mountainbiker
Post by Aussie Angus »
Sabine heeft ne serieuze rotsblok 'bijgedragen', want naar ik hoor wordt het vlot 25°C dees weekend.BikingRon wrote:Ook Frank en Sabine gaan hun steentje bijdragen!![]()
Ik kijk in elk geval meer dan ooit uit naar deze uitgave, ben benieuwd naar de nieuwe tracks
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
Voor de 72 km verlaten we het Breeven via een klein stukje van het Graafschap om zo de N16 over te steken en langs een lastige off-roadtrack in het Buitenland uit te komen.Daar gebruiken we een mooie singletrack (door de greenies aangelegd voor een eerdere TT maar door de plaatselijke bikers blijkbaar gretig gebruiktVintage Biker wrote:Het is al bijna woensdag.......Dacuba wrote:Nu zondag gaan wij het parcours verkennen. Hierna zullen we dan zeker een parcoursomschrijving kunnen geven !
BTW,ondanks de regen voor en tijdens onze verkenningsrit,was de staat van de ondergrond zeer goed.Met het beloofde prachtweer kan dit enkel nog maar verbeteren!
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
@ bip bip
een klein beetje te teveel lengte ipv power
ik heb mijn buurman zijn mtb al aangeboden gekregen indien het frame niet op tijd binnen is.
maar ik passeer eerst langs de inschrijving,nog wat extra kilometerkes meer maken hé
een klein beetje te teveel lengte ipv power
maar ik passeer eerst langs de inschrijving,nog wat extra kilometerkes meer maken hé