koopje(s)

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
pr023473
Mountainbiker

superkoop

Post by pr023473 »

Gf biker
Mountainbiker

Re: superkoop

Post by Gf biker »

pr023473 wrote:Gezien op een nl site
http://www.12gotrading.com/ga.php?naar= ... Issue_2003
Zoals reeds eerder gemeld ook hier in Belgie modellen 2003 aan die prijzen, meer info bij een GF dealer. :wink:
ivan
Mountainbiker

Hutchinson Scorpion

Post by ivan »

Bij Vega-bike :

Hutchinson Scorpion Gold Elite (geen Tubeless) 26x2.0 en 26x2.1 aan de helft van de prijs.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Image

Fox float 100 Rlc 2004 499€

bij http://www.egle-parts.de/
ivan
Mountainbiker

Hutch.Scorpion koopje

Post by ivan »

Bij "Vegabike"

Hutchinson Scorpion gold elite niet tubeless 26x2.0 à 14.5 Euro.Zie Vegabike-site.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Die gold past al niet op elke bike en die banden slijten sneeeeeel. Maar voor die prijs kan je ze bijna nietmeer laten liggen...
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

janman wrote:Die gold past al niet op elke bike en die banden slijten sneeeeeel. Maar voor die prijs kan je ze bijna nietmeer laten liggen...
Ze zijn wel enorm betrouwbaar in gladde afdalingen... Heb er onlangs mee in Barvaux rondgereden op een parcours dat ik niet kende en dat achter Evil Mogwai die daar elke kei weet liggen en zich nogal goed liet bollen bergaf en ik kon echt rekenen op die banden...

Had ze eigenlijk gekocht om wedstrijden mee te rijden in modderige omstandigheden, maar bij nader inzien vind ik ze wel wat zwaar... maar over de grip zeker geen klagen...
Guest

Post by Guest »

Leuke jongen die Ralf Egle.
Stuurt ie me eindelijk de verzendkosten voor België door (16 euro) en zijn bankgegevens voor de betaling en verhoogt hij maar meteen de prijs van die vork naar 549 euro :evil:
Last edited by Guest on Wed 04 Aug 2004 23:59, edited 1 time in total.
KONA-boy
Mountainbiker
Location: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Post by KONA-boy »

prijs ook aangepast op de site !!
Guest

Post by Guest »

Wegens overdonderend succes zeker #-o
Er is al een mail onderweg. Benieuwd wat zijn reactie is. Had ie maar vlugger zijn gegevens moeten overmaken. Dat duurt toch geen week om uw banknummer op te snorren. Of had ie het te druk met Fox vorken te verzenden :D
Post Reply