Trainer zoekt mountainbikers om te begeleiden

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
lorre88
Mountainbiker

Trainer zoekt mountainbikers om te begeleiden

Post by lorre88 »

Hoi iedereen,

Ik ben Laurent Defevere en zoek enkele jonge als ervaren renners die graag met trainingschema willen werken. ( iedere regio is welkom)
Ik volg momenteel Personal Trainer via BLOSO

Alvast bedankt,
Defevere Laurent
Havik
Mountainbiker

Post by Havik »

Heb je wat meer info hierover?

Binnenkort starten we bij ons in het dorp met een start to mtbike (max 20 deelnemers) met als eind doel de gordel in september en voor zij die willen de dodentocht per fiets.
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

ik heb wel interesse...maar ook wat meer info zou wonderen doen!
Kostprijs, plaats, uur, aantal x per week, ...
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

vooral kostprijs hopelijk gratis :drunk:
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

De bedoeling is trainingsbegeleiding ( fysiek te verbeteren) dit kan via email gebeuren als afstand te ver is...

Ik ben van regio Brugge en bijna weekelijks te zien om mtb-wedstrijden.
Ik maak voor zowel beginnenlingen als gevorden aangepast aan hun niveau, doelen en tijd een eigen schema.

Wie intresse heeft contacteer me snel op;
laurentdefevere5@hotmail.com
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

zaskar72 wrote:vooral kostprijs hopelijk gratis :drunk:
Geen reactie precies jong :wink:
lorre88
Mountainbiker

Post by lorre88 »

Prijzen varieren tussen 25 à 50 euro per maand naargelang
de doelen, fitheid, ervaring en trainingsintensiteit
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Vind dat u aanpak nogal eigenaardig is.

Als nieuwsgierige biker heb ik ingegaan op je verzoek en je een mailtje gestuurd met wat info en de vraag wat je te bieden hebt.
Onmiddellijk daarna krijg ik een reply om een vragenlijst in te vullen.
Hierbij heb ik al de indruk dat er niet eens werd gelezen wat in de eerste conversatie werd gezegd/gevraagd.

Na het versturen van de beantwoorde vragenlijst kreeg ik een reply terug.
Weliswaar niet van een email door mij verstuurd, doch zat er een trainingschema als bijlage.
Dit was niks meer dan een standaard Excel sheet, met wat data in en standaard copy paste werk.
"De bijdrage hiertoe is (maandelijks ) een bijdrage van 30euro op rekeningnummer XXX-XXXXXXX-XX"

Boter bij de vis heet dit.

Ik kan verkeerd zijn, maar mijn indruk is dat iemand snel geld wil verdienen?
Waarschijnlijk zijn er nog mensen die gereageerd hebben en dezelfde standaard antwoorden hebben ontvangen.
Ik vraag me af in hoeverre deze 30eur te verantwoorden is voor een copy/paste aanpak in zowel communicatie als "trainingsschema".

Ik betaal liever mn geld aan iemand die ik vertrouw en mijn prestaties kan inschatten, en een "persoonlijk" schema samen opstellen.

My 2 cents
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

uncle sam wrote:Vind dat u aanpak nogal eigenaardig is.

Als nieuwsgierige biker heb ik ingegaan op je verzoek en je een mailtje gestuurd met wat info en de vraag wat je te bieden hebt.
Onmiddellijk daarna krijg ik een reply om een vragenlijst in te vullen.
Hierbij heb ik al de indruk dat er niet eens werd gelezen wat in de eerste conversatie werd gezegd/gevraagd.

Na het versturen van de beantwoorde vragenlijst kreeg ik een reply terug.
Weliswaar niet van een email door mij verstuurd, doch zat er een trainingschema als bijlage.
Dit was niks meer dan een standaard Excel sheet, met wat data in en standaard copy paste werk.
"De bijdrage hiertoe is (maandelijks ) een bijdrage van 30euro op rekeningnummer XXX-XXXXXXX-XX"

Boter bij de vis heet dit.

Ik kan verkeerd zijn, maar mijn indruk is dat iemand snel geld wil verdienen?
Waarschijnlijk zijn er nog mensen die gereageerd hebben en dezelfde standaard antwoorden hebben ontvangen.
Ik vraag me af in hoeverre deze 30eur te verantwoorden is voor een copy/paste aanpak in zowel communicatie als "trainingsschema".

Ik betaal liever mn geld aan iemand die ik vertrouw en mijn prestaties kan inschatten, en een "persoonlijk" schema samen opstellen.

My 2 cents
Idem hier.
Ik was ook erg nieuwsgierig dus ik stuur een mail met een hele uitleg in over wat ik nu al doe van training, mijn doelen, enz. Krijg ik daarna precies zo'n standaard mailtje terug met een vragenlijst. De mail die ik gestuurd had was echt lang en ik kreeg binnen de minuut antw terug. Als je hem grondig gelezen had en je wilt echt mensen vooruit helpen was die vragenlijst zelfs al nietmeer nodig want alle info was al gegeven. Ik wist genoeg en heb het erbij gelaten en de vragenlijst niet meer ingevuld...
hondahornet
Mountainbiker

Post by hondahornet »

En.. toen werd het stil in Brugge... :roll:
Ik heb ooit eens een inspanningstest in Sijsele gedaan op de fiets in de maand oktober met de bedoeling me voor te bereiden op de GRG max afstand van het jaar daarop.
Daar kreeg ik heel goed advies en een trainingsschema van een jaar ongeveer met de mogelijkheid om me tussendoor te laten bijstaan.
Dat was aan een redelijke democratisch prijsje toen en de ziekenbond kwam ook nog tussen.
Alles viel echter in het water door ernstige knieproblemen, gekregen door te gaan lopen... :cry:
Post Reply