Had je deze op de fiets getesst of gewoon buiten aan de winkel?, ik had de Oregon 550 en GPSmap 60CSX vergeleken gewoon buiten aan de winkel en vond ook dat de 550 goed zichtbaar was. nu ik al enkele ritten gereden heb vind ik de zichtbaarheid van het scherm van mijn oregon 450 toch ondermaats. het is net voldoende maar bij bepaalde lichtinvallen zie je echt niets meer op het scherm.rubber-12 wrote:Vandaag ben ik een Dakota 20 en een Edge 705 eens in de zon gaan proberen.
- bij de Dakota maakt de achtergrondverlichting niks uit in volle zon. Zichtbaarheid is steeds redelijk.
als ik ermee wandel heb ik geen probleem, dan kan je het scherm makkelijk bewegen zodat de lichtinval anders is.
de 450 en 550 hebben hetzelfde scherm, een vergelijking met de dakota heb ik niet gemaakt.
op http://garminoregon.wikispaces.com heb ik enkele weken geleden een review gelezen die de vergelijking tussen de oregon, colorado en GPSMap 60CSX maakt gelezen, ik vind hem niet onmiddelijk terug maar hier stonden foto's op van de schermen met verschillende belichtingen.
hier is ook duidelijk op te zien dat de oregon slecht scoort.