Zo 30/05/2010 Dessel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bike smurf
Mountainbiker

Post by bike smurf »

Bruce Wayne wrote:gisteren ook geweest. ook wij hebben goed door kunnen rijden maar dat kwam toch doordat er in deze tocht veel dreven zaten. We hebben hier mooiere tochten gereden. Had een paar keer zoiets van als we nou hier afdraaien dan komen we op een mooi stuk en dan reden we rechtdoor. Weer niet de single track bij de centrale vond het toch een beetje een paar gemiste kansen. Wat ik ook mooi vond was dat er een vader met zijn zoontje(ongeveer 10jr) op de single track langs het kanaal zo goed reed dat pa hem amper bij kon houden.
Maaaaar me toch goed geamuseerd. Blij dat we zijn geweest/konden komen.
Het weer was goed( toen we in de auto stapten begon het te regenen) maar door 7 man ingehaald, rustpost was goed, conditie niet slecht.
op naar volgende
helaba! hadden die vader en die zoon een oranje truike aan? Dan waren wij dat! Junior houdt er al een goei viteske in, maar ik kan hem gelukkig nog volgen :-D
roland
Mountainbiker

GPS Track en Video van de toertocht

Post by roland »

Heb de GPS track en video van de tocht op mijn website gezet
http://www.mobisatnav.com
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

helaba! hadden die vader en die zoon een oranje truike aan? Dan waren wij dat! Junior houdt er al een goei viteske in, maar ik kan hem gelukkig nog volgen :-D[/quote]

zou heel goed kunnen maar dan meer geel oranje dacht ik, dan heb ik u/hem nog een compliment gemaakt dat hij het zo goed deed. Hij had een goede techniek en reed zo naar zijn voorliggers toe. Mijn maat kon het wiel niet houden. Hij was te vermoeid zij hij...... Ik zal nog een jaartje of 10 moeten wachten voordat mijne junior zover is maar kijk daar wel al naar uit
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

Leuke tocht dicht bij de deur,
Zaten schone stukken tussen en nog goed droog gebleven.

Vanaf km 14 zonder zadel moeten doen maar toch de 40km verder afgemaakt .
bike smurf
Mountainbiker

Post by bike smurf »

Bruce Wayne wrote:helaba! hadden die vader en die zoon een oranje truike aan? Dan waren wij dat! Junior houdt er al een goei viteske in, maar ik kan hem gelukkig nog volgen :-D

zou heel goed kunnen maar dan meer geel oranje dacht ik, dan heb ik u/hem nog een compliment gemaakt dat hij het zo goed deed. Hij had een goede techniek en reed zo naar zijn voorliggers toe. Mijn maat kon het wiel niet houden. Hij was te vermoeid zij hij...... Ik zal nog een jaartje of 10 moeten wachten voordat mijne junior zover is maar kijk daar wel al naar uit[/quote]

ge hebt gelijk makker, gaan biken met uwe kleine, da's zo'n echt "vader-zoon"-ding. Dat nemen ze ons niet af! :lol:
Post Reply