Hagelandse crono 05/06/2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
fillevlo
Mountainbiker

Post by fillevlo »

jep korekt, en als je een inschrijvingsformulier afprint via onze site gaat je inschrijving nog sneller gaan.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

hoe gaat het precies ad bevoorradingen? ik heb al een filmpje gezien waar drinkbussen aangereikt worden. is dit op iedere bev zo... ik ben nog aan het twijfelen om de camelbak te prepareren of nie...
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

fillevlo wrote:vrije start, er gaan 2 startrijen worden gemaakt de vooringeschrevenen hebben de kans om vroeger te vertrekken, voor meer info zie http://www.mtbteamlangdorp.be/

tot zaterdag
Ik zal reeds vrijdagavond aankomen daar slapen
zero
Mountainbiker

Post by zero »

hoe zien de eerste 10-15 km eruit?
zoiets als vorig jaar: na enkele honderden m een klim, maar daarna redelijk vlak, of wordt het een stuk lastiger.

wat is de exacte afstand?
vorig jaar was ook gezegd 80 km, maar het waren er eerder 85. niet dat ik het erg vind, ik weet het alleen liever op voorhand.
als je rond km 75 zit en je zit kapot en dan blijven er maar km's bijkomen totdat je aan de finish bent, was serieus afzien. was vorig jaar het enige minpuntje dat ik onthouden heb.
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

zero wrote:hoe zien de eerste 10-15 km eruit?
zoiets als vorig jaar: na enkele honderden m een klim, maar daarna redelijk vlak, of wordt het een stuk lastiger.

wat is de exacte afstand?
vorig jaar was ook gezegd 80 km, maar het waren er eerder 85. niet dat ik het erg vind, ik weet het alleen liever op voorhand.
als je rond km 75 zit en je zit kapot en dan blijven er maar km's bijkomen totdat je aan de finish bent, was serieus afzien. was vorig jaar het enige minpuntje dat ik onthouden heb.
Niet nadenken en maar gas geven !!! :bounce: :bounce:
Bozo
Mountainbiker

Post by Bozo »

iemand meer info over de bevoorradingen want tzal warm worden zaterdag!
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

http://marathon.zoenk.be/pics/28.hp.jpg
Dit is het ritprofiel, 1070 hoogtemeters over een kleine 80km, valt dus goed mee
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

Donavan wrote:http://marathon.zoenk.be/pics/28.hp.jpg
Dit is het ritprofiel, 1070 hoogtemeters over een kleine 80km, valt dus goed mee
Da profiel gaat niet kloppen want het parcours is hier en daar verandert tegen de vorige jaren.De km en hm blijven wel ongeveer hetzelfde !!
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

Bozo wrote:iemand meer info over de bevoorradingen want tzal warm worden zaterdag!
3 bevoorradingen !!
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

jerre13 wrote:
Donavan wrote:http://marathon.zoenk.be/pics/28.hp.jpg
Da profiel gaat niet kloppen want het parcours is hier en daar verandert tegen de vorige jaren.De km en hm blijven wel ongeveer hetzelfde !!
Ow, oke..
Staat op een geüpdate site, maar goed, veel maakt het niet uit of het klopt of niet :P Als de weersvoorspellingen kloppen wordt het dikke fun in LAngdorp :lol:
Post Reply