Ik zeg ook niet dat Boonen geen klasbak is. Hij heeft immers naar mijn weten zijn beste voorjaar ooit gereden. En ben er van overtuigd dat als ze in P-R wat meer lef hadden getoond heb het dan niet over boonen dan hadden ze hem kunnen gaan halen maar nee de rest was te bang voor een spurt.
En naar mijn mening heeft Cancellara gewoon goed gewerkt naar deze 2 klassiekers en zijn top daar dan ook bereikt.
Op 150m ,12 seconden verliezen als je echt verkeerd zit kwa versnelling of versnelling strubelt nog maar even tegen en je komt zo goed als stil te staan en de andere kan verder rijden waarna jij eerst de juiste versnelling te pakken moet krijgen en je mss je benen al even opblaast door te lang op het groot verzet te blijven rijden dan is 12 seconden echt niet onmogelijk hoor. Ook in gedachten dat je op dat moment al heel wat kilometers in de benen hebt.
Dopingzondaars in de tour
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- buffel
- Mountainbiker
Nee heb geen aandelen
Bij tijdrijden zou dat motortje nog handig van pas komen ja
omdat de afstand niet te groot is en het motortje gedurende de hele tijd gebruikt zou kunnen worden.
Maar denk even mee hoe ik het bekijk:
De batterij + de motor en mechanismen zorgen voor een extra gewicht.
Als je dit gedurende een hele race moet meenemen om op het einde een vermogen winst te doen dan verlies je dat voordeel gedurende de rest van de race. (cancellara krijgt wel degelijk zelfde fiets terug)
Verklaring van een uitstekend tijdrijder: In het peleton kan er gewisseld worden en zit je in een zetel zoals ze het zeggen. Maar eens je alleen rijd niet meer.
In RVV kan Boonen hem alleen ni gaan halen. In P-R wou de rest niet meer waardoor Boonen zichzelf voorbij rijdt en dat op het laatste bekoopt ten koste van de andere lamzakken.
Bij tijdrijden zou dat motortje nog handig van pas komen ja
Maar denk even mee hoe ik het bekijk:
De batterij + de motor en mechanismen zorgen voor een extra gewicht.
Als je dit gedurende een hele race moet meenemen om op het einde een vermogen winst te doen dan verlies je dat voordeel gedurende de rest van de race. (cancellara krijgt wel degelijk zelfde fiets terug)
Verklaring van een uitstekend tijdrijder: In het peleton kan er gewisseld worden en zit je in een zetel zoals ze het zeggen. Maar eens je alleen rijd niet meer.
In RVV kan Boonen hem alleen ni gaan halen. In P-R wou de rest niet meer waardoor Boonen zichzelf voorbij rijdt en dat op het laatste bekoopt ten koste van de andere lamzakken.
- buffel
- Mountainbiker
Ik heb vragen bij het filmpke:
Waarom laten ze enkel het motortje draaien met wielen van de grond en geen belasting van een persoon erop.
en ze zeggen we willen niemand beschuldigen maar toch wordt er enkel naar Cancellara gekeken
Maar door dit soort filmkes kijkt iedereen binnekort naar den tour. Oh nee hij remt of schakelt wat nu
Waarom laten ze enkel het motortje draaien met wielen van de grond en geen belasting van een persoon erop.
en ze zeggen we willen niemand beschuldigen maar toch wordt er enkel naar Cancellara gekeken
Maar door dit soort filmkes kijkt iedereen binnekort naar den tour. Oh nee hij remt of schakelt wat nu
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als heel da spel in die kleine ruimte echt werkt, dan wint er ne elentrieke F1 volgende week dottookoers.
Batterijen zijn "het" punt waarom nen elentrieken auto te zwaar is, kleine actieradius etc...bij ne velo is da nie anders....
't Is een goed grapke, mor de bedoeling is da ge er is mee lacht den'k, nie da ge er mee weg zet....
Batterijen zijn "het" punt waarom nen elentrieken auto te zwaar is, kleine actieradius etc...bij ne velo is da nie anders....
't Is een goed grapke, mor de bedoeling is da ge er is mee lacht den'k, nie da ge er mee weg zet....