zeer zekerwawa wrote: Tot volgend jaar ?
Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Enkele fotootjes van onderweg.
Niet altijd letten op de kwaliteit.
Ik neem ze dikwijls al rijdend.
http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/VTTLotenhulle10#
Proficiat Wawa en medewerkers, jullie schudden zoals altijd een prachtige tocht uit de mouw. Wij weten beter dan gelijk wie dat iets organiseren moeilijker is dan deelnemen
Niet altijd letten op de kwaliteit.
Ik neem ze dikwijls al rijdend.
http://picasaweb.google.be/HerderAlex2/VTTLotenhulle10#
Proficiat Wawa en medewerkers, jullie schudden zoals altijd een prachtige tocht uit de mouw. Wij weten beter dan gelijk wie dat iets organiseren moeilijker is dan deelnemen
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
1221 deelnemers!!!!!
Amai voor een "zomertocht" kan dat tellen,zulle.
Velen halen dat aantal niet of te nooit.Noch in de zomer,noch in de winter.
Maar jullie halen dan ook veel uit te streek en heel wat mooie privé.
Gisteren gestart met 2 hazen(Jodelaitie en Sliekske en 1 schildpad (Traxer).Even later kwam er nog een derde haas aansluiten (Cowboy).Na 63 km werd het verschil tussen de A's en de Z's te groot en zo samen met Traxer binnengelopen aan 23 avg.
Gelukkig was Uncle nog wat later gestart......
Wawa,Bravo weer over de ganse lijn.
Na alle edities meegemaakt te hebben vind ik dat deze tt al van in het begin op een heel hoog niveau organiseert en een heel mooi parcours aanbiedt.
Doe zo voort en wat het parcours betreft als dit mogelijk is nog ietsje beter...
De nieuwe stukjes waren voor ons onmiddellijk herkenbaar en als de mogelijkheid zich aanbiedt nooit off-road laten liggen.
De veldrijders-bosjes waren heerlijk en vragen steeds naar meer.......
In ieder geval jullie tt was weer een voltreffer en zekers tot volgend jaar!!!
P.S : De 2 hellingetjes (weer) niet boven geraakt.
Toeme.
We zullen moeten blijven trainen!!
Amai voor een "zomertocht" kan dat tellen,zulle.
Velen halen dat aantal niet of te nooit.Noch in de zomer,noch in de winter.
Maar jullie halen dan ook veel uit te streek en heel wat mooie privé.
Gisteren gestart met 2 hazen(Jodelaitie en Sliekske en 1 schildpad (Traxer).Even later kwam er nog een derde haas aansluiten (Cowboy).Na 63 km werd het verschil tussen de A's en de Z's te groot en zo samen met Traxer binnengelopen aan 23 avg.
Gelukkig was Uncle nog wat later gestart......
Wawa,Bravo weer over de ganse lijn.
Na alle edities meegemaakt te hebben vind ik dat deze tt al van in het begin op een heel hoog niveau organiseert en een heel mooi parcours aanbiedt.
Doe zo voort en wat het parcours betreft als dit mogelijk is nog ietsje beter...
De nieuwe stukjes waren voor ons onmiddellijk herkenbaar en als de mogelijkheid zich aanbiedt nooit off-road laten liggen.
De veldrijders-bosjes waren heerlijk en vragen steeds naar meer.......
In ieder geval jullie tt was weer een voltreffer en zekers tot volgend jaar!!!
P.S : De 2 hellingetjes (weer) niet boven geraakt.
Toeme.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
of uw materiaal vernieuwenveeteeteetje wrote:P.S : De 2 hellingetjes (weer) niet boven geraakt.
Toeme.
- betonboerke
- Mountainbiker
Lotenhulle
Post by betonboerke »
Hoi makker, je was niet alleen van die prikkeldraad, dacht dat ze mijn voet afrukten toen ik bleef haperen aan die prikkeldraad, gevolg :schoen midendoor, gelukkig ritje verder kunnen gerijden en gemeld aan de volgende stop .zwiebertje wrote:"uncle" Rijdt te rap en ziet de "puttekes niet liggen!!??
Ofwel moet "em" dringend eens een paar "goei" wielen laten spaken?
Vorig jaar reed ik ook te rap in't begin,en zag dat putteke niet liggen in den draai onder het gras,rond die vijver!![]()
Met gevolg overkop en gedaan TT met een vrij zware kneuzing aan de bil!
Dit jaar zouden ze mij niet liggen hebbenen volgde ik gedwee het herdertreintje aan een gezapig tempootje in't begin!
Maar even verder hadden ze mij toch liggen,in't Stybar-bos,meen ik??
Misschien als enige,maar toch, ben ik erin geslaagd om mijn pootje on der een prikkeldraad te steken,
die ze precies weggestoken hadden onder de bladeren in een gracht-doorsteek,aldaar??
Gelukkig aan erg trage snelheid in den"potgrond"gesmakt,zonder veel erg,maar dat pootje van mij..........vond dat niet zo leuk!!![]()
De rit verder kunnen uitrijden deze keer en ik moet zeggen,als iemand die deze streek zeer goed kent,
dat ze hier wel een ongeloofelijk knap parcours uit de mouw geschud hebben!!![]()
![]()
![]()
Dit is werkelijk de mooiste TT die je in deze streek in elkaar kunt"knutselen",natuurlijk met dank aan hééél velen!![]()
![]()
Zo zie je maar dat er in een "bergloze" omgeving ook iets heel moois te brouwen valt!!
Uiteindelijk nog redelijk wat gas moeten terugnemen en't herder-treintje maar laten rijden,in de gedachte dat er nog eens 17 km extra
bijkwamen om naar huis te bollen met het fietske om alzo boven de 100km uit te komen,vandaag!
Organisatorisch kan er misschien nog wel wat verbeteren,hier en daar,maar qua parcours krijgen ze van mij 10/10...![]()
![]()
Leuk vlamtochtje (onder deze omstandigheden toch) alhoewel de bosjes toch niet zo goedlopend waren.
Of zou de dubbel van vorig weekend er voor iets tussenzitten?
Vooral die parcourkes (op de grote afstand alleen zeker?) in Nevele en omstreken waren de max.
@veeteeteetje , ook ééntje niet helemaal boven geraakt , hij was een klein meterke te lang.
Complimenten aan de organisatie.

Of zou de dubbel van vorig weekend er voor iets tussenzitten?
Vooral die parcourkes (op de grote afstand alleen zeker?) in Nevele en omstreken waren de max.
@veeteeteetje , ook ééntje niet helemaal boven geraakt , hij was een klein meterke te lang.
Complimenten aan de organisatie.
De eerste 62 km gebold, de laatste tien euch uitgereden
Proficiat aan de inrichters !!!
nog een leuke babbel achteraf met enkele herders, scubaluc en mijn broer.
Meer moet dat niet zijn voor een zaterdagmorgen.
Tot volgend jaar !
Proficiat aan de inrichters !!!
nog een leuke babbel achteraf met enkele herders, scubaluc en mijn broer.
Meer moet dat niet zijn voor een zaterdagmorgen.
Tot volgend jaar !
Last edited by vommie on Sun 30 May 2010 20:08, edited 1 time in total.
- granvillexc
- Mountainbiker