Extra elektronische aandrijving voor de tank ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Dommel
Mountainbiker

Post by Dommel »

KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Dommel wrote:http://ht.ly/1RMNv

:-?
damn , euum , shit , kweet nie goed wat ik hierop moet zeggen buiten dat ik mijn vorige uitspraak intrek... 8-[
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

van die passage op de muur bestaan er zéker foto's, daar wordt, met die menigte, van elke seconde een foto genomen

oproep via 't nieuwsblad en/of vrt, uitvergroten, en we weten wat er aan de hand is

als je de momenten opnieuw bekijkt waar hij wegrijdt, ziet het er wel degelijk uit alsof er een brommer vertrekt, in 't bijzonder tijdens roubaix
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Op deze manier omzeil je wel de doping controle's :wink: #-o
propere plas afleveren is dan geen probleem, co2 uistoten dan weer wel :roll:

Streets
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Ik heb/had enorm veel respect voor diene gast, maar dit doet me nu toch enorm twijfelen zenne. :-?
Als dit zo is, mogen ze 'em zwaar straffen vind ik.

Verdorie, Tommeke Tommeke kon de ronde gewonnen hebben :cry:
Dommel
Mountainbiker

Post by Dommel »

Wat wordt dit met Contador in de tour? Krijgt hij ook zo een Specialized? Zie hem al bergop uit de bocht gaan :P
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Dommel wrote:Zie hem al bergop uit de bocht gaan :P
:-D :lol: :-D :lol: :-D :lol: :drunk:
SoundLeSs
Mountainbiker
Location: MTB: Bianchi Oetzi 9700 Carb, Trek Top Fuel 9.9 | Koersfiets: Trek 1.9 Ultegra

Post by SoundLeSs »

timdelma wrote:Ik heb/had enorm veel respect voor diene gast, maar dit doet me nu toch enorm twijfelen zenne. :-?

Eigenlijk vind ik mechanische doping nog erger dan fysiologische. Bij fysiologische moet je je tenminste nog zeer deftig inspannen en heb je nog altijd tonnen talent nodig. Als je die pedalen zag gaan in die reportage met Cassani, dan bol ik zelfs 70km/u alsk wil.
TITTYMAN
Mountainbiker

Post by TITTYMAN »

Het is in ieder geval revolutionair qua techniek. Ik las gisteren nog dat alle extreem nieuwe ongekende technologie door "Jan met de pet" als magie bekeken worden terwijl ze perfect wetenschappelijk gestaafd kan worden. Awel, dit is er niet ver af.

Daarnaast is het in een dag-koers zoals de voorjaars-klassiekers perfect realiseerbaar en zal het nooit getest worden in een rittenwedstrijd waarin de renners bijna onder gedurige controle staan alsook het materiaal.

Ben benieuwd naar het vervolg, want dit zou wel eens wat stof kunnen laten opwaaien en niet zomaar een storm in een glas water :wink:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

SoundLeSs wrote:
timdelma wrote:Ik heb/had enorm veel respect voor diene gast, maar dit doet me nu toch enorm twijfelen zenne. :-?

Eigenlijk vind ik mechanische doping nog erger dan fysiologische. Bij fysiologische moet je je tenminste nog zeer deftig inspannen en heb je nog altijd tonnen talent nodig. Als je die pedalen zag gaan in die reportage met Cassani, dan bol ik zelfs 70km/u alsk wil.
Als het echt zou gebeuren praat ik het zeker niet goed. Maar om te zeggen dat iedereen dan zomaar even een top prestatie kan neerzetten is wel overdreven hoor. Uiteraard zal het wel net dat beetje extra geven zodat je de overwinning op zak hebt. Maar het grootste deel van de wedstrijd rijd je zelf zonder hulp waarschijnlijk.
Post Reply