Is toch een organisatie aangesloten bij Fietspromo
Zo 30/05/2010 Dessel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
allé tt's hier (denk een stuk of vier op een jaar) doen grote deels de bloso met hier en daar stukken niet bloso.
topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=dessel
topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=dessel
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Vandaag gereden in Dessel. Inderdaad heel veel Bloso. Een toertocht zonder noemenswaardige hoogtepunten. Wel heel veel singletracks en weinig tot geen asfalt. Voldoende bevoorrading. (althans toen ik er kwam). Lekker weer om een snelle ronde te maken. Voldoende uitgepijld. Alleen wanneer een pijltje is bevestigd tegen een groene struik is de kleur geel pas laat waarneembaar. Tegen een boomstam is het beter te zien. Groetjes Jos

- LaGamuza
- Mountainbiker
+1joske uit breda wrote:Vandaag gereden in Dessel. Inderdaad heel veel Bloso. Een toertocht zonder noemenswaardige hoogtepunten. Wel heel veel singletracks en weinig tot geen asfalt. Voldoende bevoorrading. (althans toen ik er kwam). Lekker weer om een snelle ronde te maken. Voldoende uitgepijld. Alleen wanneer een pijltje is bevestigd tegen een groene struik is de kleur geel pas laat waarneembaar. Tegen een boomstam is het beter te zien. Groetjes Jos![]()
![]()
- mtb looise
- Mountainbiker
Post by mtb looise »
vandaag de 40 gedaan en goede mix tussen brede stukken en single tracks. bevoorrading en bepijling ware ok. heb goed kunnen door rijde en net voor de regen terug, fijne tocht. voor herhaling vatbaar 
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
Prima tocht, snel en leuk! Met de mens ging het goed, met de machiene wat minder de laatste 5km... trapas stuk.. achteras naar de 'filistijnen' toch efkes gevloekt.. maar achteraf een pintje in de kantien en het leed is weeral vergetenspooky wrote:Verrassend leuk tochtje, goe vlammen.
Op't einde goe tegen de grond... da's altijd minder, gelukkig niet teveel schade aan mens en machien
grtz
J.
http://www.vanlommelcycling.be/onder.html
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
gisteren ook geweest. ook wij hebben goed door kunnen rijden maar dat kwam toch doordat er in deze tocht veel dreven zaten. We hebben hier mooiere tochten gereden. Had een paar keer zoiets van als we nou hier afdraaien dan komen we op een mooi stuk en dan reden we rechtdoor. Weer niet de single track bij de centrale vond het toch een beetje een paar gemiste kansen. Wat ik ook mooi vond was dat er een vader met zijn zoontje(ongeveer 10jr) op de single track langs het kanaal zo goed reed dat pa hem amper bij kon houden.
Maaaaar me toch goed geamuseerd. Blij dat we zijn geweest/konden komen.
Het weer was goed( toen we in de auto stapten begon het te regenen) maar door 7 man ingehaald, rustpost was goed, conditie niet slecht.
op naar volgende
Maaaaar me toch goed geamuseerd. Blij dat we zijn geweest/konden komen.
Het weer was goed( toen we in de auto stapten begon het te regenen) maar door 7 man ingehaald, rustpost was goed, conditie niet slecht.
op naar volgende