Ofwel moet "em" dringend eens een paar "goei" wielen laten spaken?
Vorig jaar reed ik ook te rap in't begin,en zag dat putteke niet liggen in den draai onder het gras,rond die vijver!
Met gevolg overkop en gedaan TT met een vrij zware kneuzing aan de bil!
Dit jaar zouden ze mij niet liggen hebben
Maar even verder hadden ze mij toch liggen,in't Stybar-bos,meen ik??
Misschien als enige,maar toch, ben ik erin geslaagd om mijn pootje on der een prikkeldraad te steken,
die ze precies weggestoken hadden onder de bladeren in een gracht-doorsteek,aldaar??
Gelukkig aan erg trage snelheid in den"potgrond"gesmakt,zonder veel erg,maar dat pootje van mij..........vond dat niet zo leuk!!
De rit verder kunnen uitrijden deze keer en ik moet zeggen,als iemand die deze streek zeer goed kent,
dat ze hier wel een ongeloofelijk knap parcours uit de mouw geschud hebben!!
Dit is werkelijk de mooiste TT die je in deze streek in elkaar kunt"knutselen",natuurlijk met dank aan hééél velen!
Zo zie je maar dat er in een "bergloze" omgeving ook iets heel moois te brouwen valt!!
Uiteindelijk nog redelijk wat gas moeten terugnemen en't herder-treintje maar laten rijden,in de gedachte dat er nog eens 17 km extra
bijkwamen om naar huis te bollen met het fietske om alzo boven de 100km uit te komen,vandaag!
Organisatorisch kan er misschien nog wel wat verbeteren,hier en daar,maar qua parcours krijgen ze van mij 10/10...