Za 29/05/2010 Lotenhulle / Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CycloneWard
Mountainbiker

Post by CycloneWard »

Uiteindelijk met 6 Cyclones afgezakt naar Lotenhulle en gekregen wat ik verwacht had: ene mooie tocht (73km) die het beste uit de streek haalt, en goed georganisseerd is. De bosjes waren weer fantastisch, weer enkele nieuwigheidjes zelfs.
Van de tekorten aan bevoorrading heb ik niets gemerkt, en we waren nochtans bij de laatsten wegens laat gestart en vroege lekke band (ok, misschien was de keuze beperkter, maar er was zeker voldoende eten en drinken...)
Was eerste MTB-tocht dit jaar en toch al direct 88km aan 24 gemiddeld...
Ik kijk al uit naar volgend jaar!

1 minpuntje toch: deze tocht maakt de overige tochten in de streek niet de moeite waard om te rijden ;)
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

ZO gezegd zo gedaan , de volle 75Km alleen gereden en het was inderdaad een vlamparcours.
Enkel jammer dat de conditie het niet toeliet om te vlammen , wel met volle teugen genoten.

Als ik mag muggeziften , pijltjes niet 100% en bepaalde stukken werden al vlug gevaarlijk of technisch genoemd terwijl ze in werkelijkheid makkelijk door eender welk beginnend biker konden genomen worden.

Bij leven en welzijn tot volgend jaar!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Leuke rit gereden deze morgen met de gekende stroken. Bij momenten een vlamparcours. Hierdoor de laatste kilometers wat tegen mijn tanden gehad, en er dan nog 3 extra bovenop wat het totaal op 75 bracht.
Leuke bordjes onderweg, paar keer aangemaand om af te stappen, wat we natuurlijk niet gedaan hebben :P
Bevoorradingen waren dik in orde, bepijling kon soms iets beter, maar nergens verkeerd gereden.
Deze deed deugd na de vele hoogtemeters van vorige week bij de herders. Op het einde nog een herder tegengekomen en hem nog eens gefeliciteerd met hun prachtige rit.
Tot de volgende kermisse in Lotenhulle =D> =D>
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

Door gebrek aan tijd de 50km gereden (54 op mijn teller).
Heel jammer dat ik de 72km niet kon rijden (bij de splitsing was het toch effkes twijfelen) Ik denk juist voor mij reed den supercowboy (had mij pas voorbijgestoken, sorry voorbijgevlamd , of ben ik mis?)
Super rit en prachtig weer
Mooie bospassages, % offroad redelijk hoog
Veel privé passages (bedankt aan de eigenaars)

Volgend jaar zeker terug voor de 72km (tijd of geen tijd, we zullen tijd maken)
spuiterke
Mountainbiker

Post by spuiterke »

vanmorgen de 30 gedaan met de zoon. gingen voor de 40 maar de zoon had nog pijn in de rug door een trampolineval. supertocht ook op de 30 een hoog offroadgehalte. ook de herders tegengekomen op de eerste bevoorrading; lijkt me een toffe bende. tot volgend jaar.
El camino Loco
Mountainbiker

Post by El camino Loco »

@Braket

Vanmorgen ook in Lotenhulle gereden. Ingeschreven iets voor 9 heb dan de 72 gereden was genieten en afzien.

Laat volgenden keer wa weten kunnen mss dan eens thope rijdne.
BRB

BOEMTJAKELABOEM
sofeurken
Mountainbiker

lotenhulle-aalter

Post by sofeurken »

samen met phil-spec om 14uur gestart voor de 72km.nergens geen file,integendeel;eenzaam als 2 nomaden in de woestijn hebben we ons naar de finish gesleept! :wink: :wink: :wink:
net zoals in de vorige edities alles super!
dan nog mé de velo naar huis,twas meewind,gelukkig,zal wel een 100km gehad hebben en da was genoeg :lol:
yves68
Mountainbiker

Post by yves68 »

vanmorgen een prachtige 74 km gereden. Road en off-road mooi gedoseerd (een mens moet nu en dan toch ook eens wat kunnen recupereren...).

niks aan te merken, volgend jaar kom ik hier zeker terug!
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

uncle sam wrote:=D> =D> =D>

Leuk vlamparcours, zalige après, 3 goeie bev'n, bepijling iets minder (pijltjes vroeger plaatsen aub) en inschrijving wat aan de trage kant.
Enige minpunt: alweer een spaak gebroken :oops:
Zeer kostelijk geamuseerd op de 74.4km (2h58mins).
S, als ge u eens de rit niet ontziet, maak es een afspraak met LucVr ivm uw wielen (of ergens een grote tak meegenomen?) Die kerel is een krak ivm wielen.
Pm kan want zit ook op forum hier. M'n setje bij hem laten maken en nog steeds kaarsrecht :wink:
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

=D> =D> =D>

Inderdaad meer 1 iets , volgend jaar kom ik ZEKER terug deze mooie rit overdoen , heb mij enorm geamuseerd, deze die niet kwamen hadden ongelijk
Goede bepijling (TOP KLEUR), alleen kan het pijltje zelf (punt ervan) iets groter zijn zodat je van verder al kan oordelen welke richting je uitmoet,
Mooie uitgeprinte bordjes langs het parcours als verstrooiing ! =D> alleen de MTB'kers Meiraeghe en Paulissen gemist op een MTB tocht
de steile hellingen waren fun, de gemaaide stroken ook , de vele offraod , de bevoorradingen.........enz ! !

=D> =D> =D>
Post Reply